Bider hul i sutten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Mussen2

Min datter bruger kun sut npr hun skal sove. Dvs. hun får den lige inden hun bliver puttet ud i vognen eller når vi går op for at blive klar til at sove. hun erbegyndt at bide i sutten og her i dag opdagede jeg et hul. Jeg tog sutten fra hende og sagde nu måtte vi smide den ud og hun blev selvfølgelig bund ulykkelig. Jeg fandt en anden sut og forklarede hende hun ikke måtte bide i den, men mit sp er nu. Er det tid til at smide sutten?

Hun er ved at få kindtænder- har stået på ret længe og smutter og bider konstant i alting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Isabella_mor

Mussen2 skriver:

Min datter bruger kun sut npr hun skal sove. Dvs. hun får den lige inden hun bliver puttet ud i vognen eller når vi går op for at blive klar til at sove. hun erbegyndt at bide i sutten og her i dag opdagede jeg et hul. Jeg tog sutten fra hende og sagde nu måtte vi smide den ud og hun blev selvfølgelig bund ulykkelig. Jeg fandt en anden sut og forklarede hende hun ikke måtte bide i den, men mit sp er nu. Er det tid til at smide sutten?

Hun er ved at få kindtænder- har stået på ret længe og smutter og bider konstant i alting

hvor gammel er hun ??

Anmeld

29. oktober 2011

Mussen2

isabellamor skriver:

hvor gammel er hun ??

2 år og snart 5 mdr.

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

Mussen2 skriver:

2 år og snart 5 mdr.

tjah, så kan det godt være det er ved at være tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.