julehjælp i år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. oktober 2011

Muffinmus

Ja, det er da meget muligt politikkerne ikke synes der er nogen i dk der skal have julehjælp, men tænkte der alligevel måske en eller to derunde som måske godt kunnebruge lidt ekstra godt i julen.

Her tænker jeg ikke på de enkelte sørgelig tilfælde derlyder sig til hjælp fordi så slipper de for selv at punge ud, men på de ærlige folk der rent faktisk ikke har midlerne til juleguffet og alle de små ekstra itng der gør julen lidt bedre:-)

Jeg vil i hvert fald gerne hjælpe lidt til hvis det er,naturligvis vil jeg ikke betale en jul,men jeg vil super gerne købe lidt småting og sende til noget hvis det er:-)

Tænker der måske er andre derude dervil, eller nogen der læser det som er på røven i år og godt kunne bruge lidt hjælp. Jeg er jo af den holdning det ikke er pinligt at bede om hjælp, men dumt IKKE at gøre det:-)Alle kan være på røven et år eller to og det er fair nok at ikke alle tider er lige gode.

Skulle nogen ikke ville vise navn, er der mulighed for at være ano, men dog skrives PM´er jo med navn, eller kan man ikke hjælpe jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Lone Jakobsen

bestemt en sød tanke.

Anmeld

29. oktober 2011

eElak

er vi ude i at skulle lave en julehjælpstråd som der var sidste år? 

Jeg vil også lige sige at på facebook er der en julehjælpsgruppe, hvor man kan søge om hjælp. 

https://www.facebook.com/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998 

Anmeld

29. oktober 2011

Lone Jakobsen

KaLee skriver:

er vi ude i at skulle lave en julehjælpstråd som der var sidste år? 

Jeg vil også lige sige at på facebook er der en julehjælpsgruppe, hvor man kan søge om hjælp. 

https://www.facebook.com/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998 

super ide med den gruppe.

Anmeld

29. oktober 2011

eElak

Lone Jakobsen skriver:

super ide med den gruppe.

Det er ikke min gruppe.... 

Anmeld

29. oktober 2011

Drømme

MariaE skriver:

Ja, det er da meget muligt politikkerne ikke synes der er nogen i dk der skal have julehjælp, men tænkte der alligevel måske en eller to derunde som måske godt kunnebruge lidt ekstra godt i julen.

Her tænker jeg ikke på de enkelte sørgelig tilfælde derlyder sig til hjælp fordi så slipper de for selv at punge ud, men på de ærlige folk der rent faktisk ikke har midlerne til juleguffet og alle de små ekstra itng der gør julen lidt bedre:-)

Jeg vil i hvert fald gerne hjælpe lidt til hvis det er,naturligvis vil jeg ikke betale en jul,men jeg vil super gerne købe lidt småting og sende til noget hvis det er:-)

Tænker der måske er andre derude dervil, eller nogen der læser det som er på røven i år og godt kunne bruge lidt hjælp. Jeg er jo af den holdning det ikke er pinligt at bede om hjælp, men dumt IKKE at gøre det:-)Alle kan være på røven et år eller to og det er fair nok at ikke alle tider er lige gode.

Skulle nogen ikke ville vise navn, er der mulighed for at være ano, men dog skrives PM´er jo med navn, eller kan man ikke hjælpe jo

Godt initiativ, jeg er også med på at hjælpe

Vi har selv i år en god mulighed for at få en skøn jul med at hvad der dertil høre, mest af alt fordi vi bor sammen med svigerfamilien.

Så nu hvor vi kan hjælpe, vil jeg meget gerne være med til at hjælpe

Det kan jo ske man selv får problemer et andet år.

Så hvis du får mange beskeder, er du velkommen til at skrive videre.

Anmeld

29. oktober 2011

Lone Jakobsen

KaLee skriver:

Det er ikke min gruppe.... 

nej det ku jeg læse men mener bare at ideen bag den er super god. vil klart ind og se om jeg kan hjælpe med noget.

Anmeld

29. oktober 2011

Muffinmus

bruger ikke rigtigt fb ret tit, så måske man lige skulle kigge på gruppen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.