Ja, det er da meget muligt politikkerne ikke synes der er nogen i dk der skal have julehjælp, men tænkte der alligevel måske en eller to derunde som måske godt kunnebruge lidt ekstra godt i julen.
Her tænker jeg ikke på de enkelte sørgelig tilfælde derlyder sig til hjælp fordi så slipper de for selv at punge ud, men på de ærlige folk der rent faktisk ikke har midlerne til juleguffet og alle de små ekstra itng der gør julen lidt bedre:-)
Jeg vil i hvert fald gerne hjælpe lidt til hvis det er,naturligvis vil jeg ikke betale en jul,men jeg vil super gerne købe lidt småting og sende til noget hvis det er:-)
Tænker der måske er andre derude dervil, eller nogen der læser det som er på røven i år og godt kunne bruge lidt hjælp. Jeg er jo af den holdning det ikke er pinligt at bede om hjælp, men dumt IKKE at gøre det:-)Alle kan være på røven et år eller to og det er fair nok at ikke alle tider er lige gode.
Skulle nogen ikke ville vise navn, er der mulighed for at være ano, men dog skrives PM´er jo med navn, eller kan man ikke hjælpe jo
Anmeld