Desperate husmødre - genudsendelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Clisolka

Hej piger 

Er der en af jer der ved hvornår Desperate Husmødre genudsendes? Jeg manglede et afsnit en dag og ledte og ledte i tv-oversigten mht. genudsendelsen, men fandt det aldrig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Zafir

Babymor2010 skriver:

Hej piger 

Er der en af jer der ved hvornår Desperate Husmødre genudsendes? Jeg manglede et afsnit en dag og ledte og ledte i tv-oversigten mht. genudsendelsen, men fandt det aldrig. 

Så vidt jeg ved bliver der normale afsnit ikke genudsendt. Men jeg plejer at indhente på google og skrive Free tv Project... Det virker Hvergang. Det var et fif jeg fik herinde. Mega Fedt, fordi alle de bedste links er samlet der. Så Prøv det. det er bare lidt farligt, fordi man jo kan se forud hehe...

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

Zafir skriver:

Så vidt jeg ved bliver der normale afsnit ikke genudsendt. Men jeg plejer at indhente på google og skrive Free tv Project... Det virker Hvergang. Det var et fif jeg fik herinde. Mega Fedt, fordi alle de bedste links er samlet der. Så Prøv det. det er bare lidt farligt, fordi man jo kan se forud hehe...

Nej, jeg syntes heller ikke jeg har set de bliver genudsendt det sidste stykke tid - lidt øv  Jeg må google det... Haha, ja det er lidt farligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.