Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: helt klart denne jeg bliver så glad af den Sneflokke kommer vrimlendehen over Diger trimlende,det knyger ud af Himlene,det sluger Hegn og Gaard,det ryger ind ad Sprækkernetil Pølserne paa Rækkerne,og Faarene ved Hækkernefaar Blink i Pelsens Haar. Og Poplerne bag Mønningen,de duver dybt i Dønningen,og over Stakke-Grønningenomtrimler Kjærv og Neg,det klaprer én om Ørerne,fra Portene og Dørene,bag hvilke de smaa Sørene'har rustet sig til Leg. Og Gammelmor i Klokkernemed Huen og Graalokkerne,hun haler op i Sokkerneog ser forsagt derud,for nu er Kaalen liggende,og nu staar Tjørnen stikkendeog spidder Sne paa Piggene,og nu kom Kjørmes-Knud!
helt klart denne jeg bliver så glad af den
Sneflokke kommer vrimlendehen over Diger trimlende,det knyger ud af Himlene,det sluger Hegn og Gaard,det ryger ind ad Sprækkernetil Pølserne paa Rækkerne,og Faarene ved Hækkernefaar Blink i Pelsens Haar.
Og Poplerne bag Mønningen,de duver dybt i Dønningen,og over Stakke-Grønningenomtrimler Kjærv og Neg,det klaprer én om Ørerne,fra Portene og Dørene,bag hvilke de smaa Sørene'har rustet sig til Leg.
Og Gammelmor i Klokkernemed Huen og Graalokkerne,hun haler op i Sokkerneog ser forsagt derud,for nu er Kaalen liggende,og nu staar Tjørnen stikkendeog spidder Sne paa Piggene,og nu kom Kjørmes-Knud!
Årh den kan jeg godt huske. Den skulle vi altid synge i skolen. Også en af mine favoritter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stm2812 skriver: Årh den kan jeg godt huske. Den skulle vi altid synge i skolen. Også en af mine favoritter
Jaa nemlig elsker den sang og man bliver så glad af den
Den kender jeg ikke
B&J skriver: Jaa nemlig elsker den sang og man bliver så glad af den
Ja den bringer den helt rette julestemning
Iiih hvor jeg dog glæder mig til at høre en masse julesange imens pynten skal op (;
stm2812 skriver: Ja den bringer den helt rette julestemning Iiih hvor jeg dog glæder mig til at høre en masse julesange imens pynten skal op (;
jaaa jeg glæder mig også rigtigt meget iår vi skal holde jul her hjemme have vores første juletræ og pyntes totalt op
B&J skriver: jaaa jeg glæder mig også rigtigt meget iår vi skal holde jul her hjemme have vores første juletræ og pyntes totalt op
Ej hvor lækkert Er det så bare dig og drengene? Eller kommer der mere familie også ?
stm2812 skriver: Ej hvor lækkert Er det så bare dig og drengene? Eller kommer der mere familie også ?
også min mor og mine søskende så det bliver rigtigt hyggeligt
her min yndlings julesang en der hedder " lille juleaften" af kandis.. ikke fordi det er dem jeg hører mest, men har bare mange minder med lige den sang
B&J skriver: også min mor og mine søskende så det bliver rigtigt hyggeligt
Ja, ej hvor bliver det da bare utrolig hyggeligt.. og bliver sjovt selv at prøve at stå for det
stm2812 skriver: Ja, ej hvor bliver det da bare utrolig hyggeligt.. og bliver sjovt selv at prøve at stå for det
Ja nemlig...
juletræ med vores dejlige pilfingeret dreng og vores nye killing JUBIII det får ikke lov at stå op hiihhihihihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128