Hjælp mig lige, tøser, med mit barns tæer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.403 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

Isabeau

Hej!

Stella har haft det her mellem sine tæer hele sit liv. Og nu ku´ jeg egentlig godt tænke mig og vide hvad det er?

Det er rødt, nogle gange tørt, og med sår. Det ser ikke ud til og genere hende, når jeg rører ved det.

Er det svamp? Bør jeg gøre noget ved det? Lægen? Smøre det?

Diana

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

B&J

jeg ved det desværre ikke men opper den for dig så du kan få en svar

Anmeld

29. oktober 2011

Isabeau

B&J skriver:

jeg ved det desværre ikke men opper den for dig så du kan få en svar

tak

Anmeld

29. oktober 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Jeg ville da prøve og vise det ti lægen..

Men jo mine tanker om hva det kunne være er da os enten noget svamp eller måske det der hedder soreasis (ved ikk lig hel hvordan det staves rigtig)

..Det har min kæreste i knæhasen og det er da os bare sådan noget rødt og tør hud. han smøre det med et eller andet creme min farmor har givet ham som skulle være godt ti det. Men ellers måske sku i prøve en creme ti og bekæmpe svamp og se om det ka få bugt med det.   Håber i finder ud af hva det kan være så det ikk kommer ti og genere hende..    

Anmeld

29. oktober 2011

Isabeau

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

Jeg ville da prøve og vise det ti lægen..

Men jo mine tanker om hva det kunne være er da os enten noget svamp eller måske det der hedder soreasis (ved ikk lig hel hvordan det staves rigtig)

..Det har min kæreste i knæhasen og det er da os bare sådan noget rødt og tør hud. han smøre det med et eller andet creme min farmor har givet ham som skulle være godt ti det. Men ellers måske sku i prøve en creme ti og bekæmpe svamp og se om det ka få bugt med det.   Håber i finder ud af hva det kan være så det ikk kommer ti og genere hende..    

tak, tror oz jeg prøver lægen

Anmeld

29. oktober 2011

Muhmi

Det ligner godt nok fodsvamp... Det skal du have behandlet og så ellers sørge for at hun altid har tørre tæer og render rundt uden strømper på noget tid om dagen... Sover hun også med strømper? For hvis hun gør, bør du helt klart undgå dette, det er meget vigtigt at ens tæer får en masse luft og at man efter bad tørrer grundigt imellem tæerne

Anmeld

29. oktober 2011

Gaia

Børneeksem måske psoriasis. Ville helt sikkert vise læge det eller få en henvisning til en hudlæge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.