En stolt mor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

stm2812

Kæresten er ikke hjemme så må lige fortælle herinde hvor stolt jeg er af min bette pige Er selvfølgelig stolt uanset hvad hun gør/kan (;

Men i dag er hun kommer op på alle 4. Hun har længe kunnet møve sig rundt på gulvet. Det er primært tilbage hun er kommet. For 2-3 dage siden begyndte hun hurtigt at kunne hive sig fremad. Og nu er hun så allerede oppe på alle 4. Nu mangler hun bare at kunne komme fremad ;D Men hvor er det bare utroligt så glad og stolt man bliver når de små lærer noget helt nyt.

Iiih skulle bare lige 'prale' lidt ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Saram

Fantastisk! Hvor gammel er hun din datter? Venter også spændt på hvornår min pige begynder at kravle. Hun er godt nok kun 5 mdr, men man kan se hun kæmper!

Anmeld

29. oktober 2011

stm2812

Saram skriver:

Fantastisk! Hvor gammel er hun din datter? Venter også spændt på hvornår min pige begynder at kravle. Hun er godt nok kun 5 mdr, men man kan se hun kæmper!

Hun er 6½mdr.

Det er også forståeligt nok. Må være kedeligt altid at skulle løftes i og ikke kunne komme frem selv Ser nu noget sjovt ud når de begynder at møve sig frem på gulvet. Det går simpelthen så hurtigt det hele. Snart er de jo teenagere og besværlige

Anmeld

29. oktober 2011

B&J

ej hvor er hun bare super sej

oppe på alle 4kan godt forstå du er meget meget stolt

Anmeld

29. oktober 2011

camillakrath

stm2812 skriver:

Kæresten er ikke hjemme så må lige fortælle herinde hvor stolt jeg er af min bette pige Er selvfølgelig stolt uanset hvad hun gør/kan (;

Men i dag er hun kommer op på alle 4. Hun har længe kunnet møve sig rundt på gulvet. Det er primært tilbage hun er kommet. For 2-3 dage siden begyndte hun hurtigt at kunne hive sig fremad. Og nu er hun så allerede oppe på alle 4. Nu mangler hun bare at kunne komme fremad ;D Men hvor er det bare utroligt så glad og stolt man bliver når de små lærer noget helt nyt.

Iiih skulle bare lige 'prale' lidt ;D

Ej hvor Skønt. Jeg ville være SÅ stolt hvis det var mig

Min søn er fra den 18. april, og han kan ikke finde ud af det endnu

Anmeld

29. oktober 2011

stm2812

B&J skriver:

ej hvor er hun bare super sej

oppe på alle 4kan godt forstå du er meget meget stolt

Hehe mange tak Man ved jo også bare at det er et helt nyt og stort stadie der venter for hende rundt om hjørnet

Anmeld

29. oktober 2011

stm2812

camillakrath skriver:

Ej hvor Skønt. Jeg ville være SÅ stolt hvis det var mig

Min søn er fra den 18. april, og han kan ikke finde ud af det endnu

Årh det skal nok komme .. Hvordan er din bette mand på gulvet? Sjovt, hendes fætter er faktisk også fra d. 18. april. hun er fra d.12. april (;
Hvordan er din bette mand på gulvet?

Nu skal det også siges at hun er en lille krudtugle så der skal ske noget. Og hun bliver helt hidsig når tingene ikke lige går efter hendes hoved og så virker hun bare endnu mere opsat på det

Anmeld

29. oktober 2011

camillakrath

stm2812 skriver:

Årh det skal nok komme .. Hvordan er din bette mand på gulvet? Sjovt, hendes fætter er faktisk også fra d. 18. april. hun er fra d.12. april (;
Hvordan er din bette mand på gulvet?

Nu skal det også siges at hun er en lille krudtugle så der skal ske noget. Og hun bliver helt hidsig når tingene ikke lige går efter hendes hoved og så virker hun bare endnu mere opsat på det

Jamen han triller rundt. Og når han ligger på maven er han begyndt at trække benene op under sig  Men han er født 5 uger for tidligt og var undervægtig, så vi skal regne med at han er lidt umoden

Anmeld

29. oktober 2011

B&J

stm2812 skriver:

Hehe mange tak Man ved jo også bare at det er et helt nyt og stort stadie der venter for hende rundt om hjørnet

ja du har helt ret snart kan du suse efter jer

Anmeld

29. oktober 2011

stm2812

camillakrath skriver:

Jamen han triller rundt. Og når han ligger på maven er han begyndt at trække benene op under sig  Men han er født 5 uger for tidligt og var undervægtig, så vi skal regne med at han er lidt umoden

Årh men det er da gode tegn. Og det er jo utrolig forskelligt fra barn til barn også. Men det kommer da sikkert også inden alt for længe. Synes det er pludseligt de kan den ene ting og så går videre til det næste. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.