Advarsel.. Vedr. hundeprutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. februar 2009

ivfmarie

Til alle jer med hund:

Lad være med at tro at I kan slippe omkostningsfrit af med at gi hunden en dåse kattemad som belønning efter spor... det STINKER på vej igennem systemet.

Måske et plat indlæg for folk der ikke har lugtet en gennemsnitshundeprut... meeen, velplaceret for folk der ved hvad jeg taler om!!

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

Nemesis

hahahaha men så la da være med at give den KATTEmad!

Sisse

Anmeld

8. februar 2009

Loggidut

ivfmarie skriver:

Til alle jer med hund:

Lad være med at tro at I kan slippe omkostningsfrit af med at gi hunden en dåse kattemad som belønning efter spor... det STINKER på vej igennem systemet.

Måske et plat indlæg for folk der ikke har lugtet en gennemsnitshundeprut... meeen, velplaceret for folk der ved hvad jeg taler om!!

Marie

igen et indlæg IVF som er baseret på rødvin, og tøsefnadder...

lol...og ja jeg er stadig dybt misundelig IVF!

Anmeld

8. februar 2009

xxx

Forhåbentlig er der ingen som giver deres hund kattemad, da der er for mange proteiner i!

Anmeld

8. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
ivfmarie skriver:

Til alle jer med hund:

Marie

Når jeg tænker på hvordan vores hund lugter med en gennemsnitsprut....ja så tør jeg da heller ikke give den katte mad nu

Anmeld

8. februar 2009

wamse

Nu er jeg den glade ejer af en Fransk bulldog, og for hulan de kan sk...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2009

Pia.

ivfmarie skriver:

Til alle jer med hund:

Marie

Griner du er sgu da skør !!! Hvorfor pokker også fodre hunden med kattemad ?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.