bander sin underbevisthed langt væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

christina92

Hej alle sammen

Er i dag gået 3 dage over tid, 4. dag i dag. Der er ingen tegn på at mens er på vej, men der er morgen kvalme, øget udflåd, niv og andre "smerter" i det nederste af maven som bestemt ikke er mens smerter. De fleste ad symptomerne har stået på en uges tid nu.

meeeen, en negativ test i går aftes og en igen her til morgen, bevidner om at der nok desværre ikke er en bebs i hulen

Det er vores 1. forsøg så det er hel okay hvis den ikke er der, vi er jo først lige begyndt at forsøge, men for søren kan jeg så ikke bare få min mens så vi kan komme videre?!

Jeg bliver jo ved med at give mig selv håb når tiden går uden der sker noget......

Havde lige brug for lidt luft overfor nogen som måske selv har prøvet det eller som bare gad lytte, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Bak

Øv, hvor irriterende! Håber snart du får klarhed til den ene eller anden side (helst den positive selvfølgelig!)

Anmeld

29. oktober 2011

Lotus86

Øv øv, selvom det er første forsøg, så bliver man stadig skuffet når testen er negativ, man vil jo helst bare gerne have det sker lige med det samme

Men desværre har kroppen det med at
drille, når man så brændende ønsker sig en positiv test, jeg havde nærmest samtlige symptomer på graviditet i de første 6 mdr. vr prøvede, den 7 måned husker jeg ikke der rigtig var nogen, og så var der gevinst

Held og lykke med det, håber ikke du skal vente for længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.