hvordan tog store/søster/bror det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

merle2010

jeg står i den situation at min datter bliver storesøster som 2 årig

hvordan tog jeres børn at blive storesøster/bror i den alder

er så bange for at min pige slet ikke kan finde ud af det da hun er totalt morpattet og hele tiden skal have min opmærksomhed...

hun kan endda finde på at skubbe sine ældre søskende væk når de sidder hos mig..

århh jeg er så nervøs for det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Mira0911

Min den ældste er 2 år.. (3 til feb) Hun tog det rigtig pænt i starten... 

Men nu, puha siger jeg bare... Vi har valgt at Julie er med i alt med lillesøster... Og hun siger også selv fra hvis hun ikke er interesseret i at være med... 

Idag er det første gang hun har vist interesse for at sidde med sin lillesøster... Lina er 5 uger gammel og et par dage... Første gang vi spurgte Julie sagde hun ja til at sidde med hende, da vi skulle ligge Lina hos hende, blev hun bange og ikke interesseret i det alligevel... 

Julie er rigtig strid, prøver grænser af, og det tror jeg nu alle børn gør når de søskende... Så er hun bestemt ikke sød ved Lina.. 

Ja jeg vil bare sige, tag jeres datter med i det hele når der skal skiftes ble osv osv... 

Anmeld

28. oktober 2011

merle2010

Mira0911 skriver:

Min den ældste er 2 år.. (3 til feb) Hun tog det rigtig pænt i starten... 

Men nu, puha siger jeg bare... Vi har valgt at Julie er med i alt med lillesøster... Og hun siger også selv fra hvis hun ikke er interesseret i at være med... 

Idag er det første gang hun har vist interesse for at sidde med sin lillesøster... Lina er 5 uger gammel og et par dage... Første gang vi spurgte Julie sagde hun ja til at sidde med hende, da vi skulle ligge Lina hos hende, blev hun bange og ikke interesseret i det alligevel... 

Julie er rigtig strid, prøver grænser af, og det tror jeg nu alle børn gør når de søskende... Så er hun bestemt ikke sød ved Lina.. 

Ja jeg vil bare sige, tag jeres datter med i det hele når der skal skiftes ble osv osv... 

jamen det må jeg prøve på så

er bare bange for at hun osse kunne finde på at være strid ved den lille...

men mon ikke det går...

det håber jeg

Anmeld

28. oktober 2011

Gaia

Lure lige med her. Vores pige vil også være to når hun bliver storesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.