Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkT skriver: Hvor fantastisk! Har skrevet jer begge på.... Ej hvor fedt altså!!!!
Hvor fantastisk! Har skrevet jer begge på....
Ej hvor fedt altså!!!!
ja, jubiii!!!
Hvad med sådan noget som slik og julekager? vi har jo ret lang transport, så det kan hurtigt blive ulækkert med noget mad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: ja, jubiii!!! Hvad med sådan noget som slik og julekager? vi har jo ret lang transport, så det kan hurtigt blive ulækkert med noget mad
Hvor bor Trine egentlig?
Ja det var også en mulighed, at en af jer tog det med, og den anden måske en mandelgave?
Det sørger I for ikke?
FrkT skriver: Hvor bor Trine egentlig? Ja det var også en mulighed, at en af jer tog det med, og den anden måske en mandelgave?
hun bor i Nyborg, men vi kommer fra Nordjylland den dag
hvor meget skal mandelgaven koste? ca...
Mira0911 skriver: Det sørger I for ikke?
jo, det snupper vi!
Er der slet ikke nogle fra Aalborg som skal med og som har brug for et lift??
Caroline86 skriver: hun bor i Nyborg, men vi kommer fra Nordjylland den dag hvor meget skal mandelgaven koste? ca...
Det ved jeg ikke.... en 100-krone seddel måske? Det skal jo heller ikke være fuldstændig sygt dyrt eller noget...
Okay, super...
Caroline86 skriver: jeg står lige standby! Gør ALT hvad jeg kan!!!!
jeg står lige standby! Gør ALT hvad jeg kan!!!!
Jah!!!
FrkT skriver: Det ved jeg ikke.... en 100-krone seddel måske? Det skal jo heller ikke være fuldstændig sygt dyrt eller noget... Okay, super...
ja, det lyder ok... det gør vi
en voksen mandelgave og snolder/kager
Laulund87 skriver: Jah!!!
vi kommer med både Trine og mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128