UPDATE: Så ringede lægen... Er faktisk en pæn smule sur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Mira0911

Jeg ringede til lægen kl. 8.00 idag... Snakkede med sekretæren som sagde at lægen vil ringe tilbage til mig... Det var helt i orden... 

Jeg gik og ventede og ventede... Kiggede på tlf op til flere gange, for tænk nu hvis jeg ikke havde hørt den ringe... Fik kæresten til at hente rundstykker... Han kom hjem med end masse ekstra...  Mmm... Nybagt rugbrød og franskbrød.... LÆKKERT!!

Jeg gik stadig hele formiddagen ventede og ventede... Sagde til kæresten at lægen ringede nok først over middag... PLING sagde det kl. 11.30 lægen ringede... 

Tog tlf og præsenterede mig, som sædvanligt... Så begynder samtalen... 

Lægen: I var jo til 5 ugers undersøgelse med Lina igår, og jeg målte hendes hjertefrekvens til at være alt for højt.. Efter I var gået gik jeg ind og læste om det.. 

Mig: Kan du fortælle mere om det? For jeg er faktisk ret bekymret og ked af det.. 

Lægen: Ja, det er forståeligt, og jeg må indrømme at det er lang tid siden jeg sidst har lavet en 5 ugers undersøgelse, så jeg kunne ikke helt huske hvor mange slag i minuttet en 5 uger gammel baby's rytme må være på.. 

Mig: Øh okey... Sådan noget har man altså styr på som læge og har tjek på det inden klienterne kommer ind til jer... 

Lægen: Ja du har ret og det er min fejl og undskylder mange gange.. Efter jeg har været inde og læse om det, er Lina's rytme helt som den skal være.. Babyer i den alder, deres rytme ligger fra 160 til 180 slag i minuttet og Lina's ligger på 150.. Så alt er som det skal være.. 

Mig: Hvor er det fantastisk at høre og det lettede mit hjerte 100%... 

Lægen: Ja og meget undskyld igen.. Tiden til kontrol om 14 dage aflyser vi.. 

Mig: Perfekt... Tak fordi du ringede og vil tage dig tid til at forklare nærmer om det hele.. 

Lægen: Det var så lidt.. 

Det var ikke særlig smart af ham, at han ikke lige havde tjekkede op på tingene inden vi kom ind... Hvis han virkelig var så meget i tvivl.... 

JEG ER RIGTIG GLAD, GLAD FOR MIN PIGE IKKE "FEJLER" NOGET MED HJERTEFREKVENSEN!! 

Blev godt sur på lægen under samtalen... Det fandt han sørme også ud af... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Annette A

Puha, kan da godt forstå du kunne ånde lettet op.Ville da også være heltude af den og så fordi lægen ikke har styr på sit stof. Den var godt nok slem. Ka godt forstå du er vred, det ville jeg også være. Så sku han da i det mindste have undersøgt det mens du var der, så du kunne få et ordentlig svar med det samme.. 

Anmeld

28. oktober 2011

Frk.S

Kan godt forstå du er sur - det skulle han da have haft styr på, så du ikke skulle gå i bekymring.

Men hvor er det dejligt, at alt er som det skal være.

Anmeld

28. oktober 2011

4kløver

Hvor godt at der ikke er noget..

Men Syndes det er flot at din læge at fortælle at det er længe siden han sidst har lavet 5 uger..

Anmeld

28. oktober 2011

Dinsen

Kan sørme godt forstå du blev sur... Men dejligt at det alligevel var som det skulle være ;-)

Anmeld

28. oktober 2011

Mira0911

Kellie skriver:

Puha, kan da godt forstå du kunne ånde lettet op.Ville da også være heltude af den og så fordi lægen ikke har styr på sit stof. Den var godt nok slem. Ka godt forstå du er vred, det ville jeg også være. Så sku han da i det mindste have undersøgt det mens du var der, så du kunne få et ordentlig svar med det samme.. 

Synes virkelig det er for dårligt at lægen at han ikke tjekker sådan noget op inden vi kommer ind... 

Dejligt at der ikke er noget med Lina... 

Anmeld

28. oktober 2011

Mira0911

Dinsen skriver:

Kan sørme godt forstå du blev sur... Men dejligt at det alligevel var som det skulle være ;-)

Nemlig... så dejligt at der ikke var noget alligevel... 

Anmeld

28. oktober 2011

Mira0911

4kløver skriver:

Hvor godt at der ikke er noget..

Men Syndes det er flot at din læge at fortælle at det er længe siden han sidst har lavet 5 uger..

Jeps... 

Synes også det er flot af ham at fortælle at det er længe siden... Hvis han vidste inden vi kom ind at han var i tvivl om nogle ting, synes jeg da han skulle have tjekket op på det inden eller mens vi var hos ham... 

Anmeld

28. oktober 2011

Mira0911

Frk.S skriver:

Kan godt forstå du er sur - det skulle han da have haft styr på, så du ikke skulle gå i bekymring.

Men hvor er det dejligt, at alt er som det skal være.

Ja, dejligt at vide at der ikke er noget med hende... 

Anmeld

28. oktober 2011

TaAsJu

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.