Tror I at jeg kan være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

VNB

Anonym skriver:

Uh håber så meget du har ret. Det er min 2. graviditet og man glemmer hurtigt fra sidste gang

Skal ihvertfald nok komme med en update i morgen

ja man glemmer hurtigt... jeg tror heller ikke jeg vil kunne huske en skid om graviditet og spædbørn når vi engang får nr 2 

venter spændt på imorgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Kan du huske hvor langt du var henne der?

omkring 5 uger tror jeg...

Anmeld

28. oktober 2011

Malli

hvornår forventer du dine mens? for jeg ville ikke teste før, da du jo godt kan risikere at teste positivt, men du så alligevel ender med at få mens på din mens tidspunkt, og graviditeten så har været en biokemisk.

JEg har prøvet det 2 gange nu, at teste positiv før mens-dag og når mens dag så kom kom mens, og så var det som sagt en biokemisk graviditet. ( hvilket jeg jo aldrig ville ha opdaget, hvis jeg havd ladet vær at teste før tid) - Bare et råd, da jeg selv blev virkelig ked og skuffet'! men jeg krydser selvfølgelig fingre, for at den er der 

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

VNB skriver:

ja man glemmer hurtigt... jeg tror heller ikke jeg vil kunne huske en skid om graviditet og spædbørn når vi engang får nr 2 

venter spændt på imorgen 

JEG ER GRAVID - HAR TAGET EN CLEARBLUE HERTIL MORGEN SOM SIGER GRAVID!!!!!!!

Anmeld

29. oktober 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

hvornår forventer du dine mens? for jeg ville ikke teste før, da du jo godt kan risikere at teste positivt, men du så alligevel ender med at få mens på din mens tidspunkt, og graviditeten så har været en biokemisk.

JEg har prøvet det 2 gange nu, at teste positiv før mens-dag og når mens dag så kom kom mens, og så var det som sagt en biokemisk graviditet. ( hvilket jeg jo aldrig ville ha opdaget, hvis jeg havd ladet vær at teste før tid) - Bare et råd, da jeg selv blev virkelig ked og skuffet'! men jeg krydser selvfølgelig fingre, for at den er der 

jeg er ca 4+0/4+1 i dag og Clearblue siger GRAVID

Anmeld

29. oktober 2011

VNB

Anonym skriver:

JEG ER GRAVID - HAR TAGET EN CLEARBLUE HERTIL MORGEN SOM SIGER GRAVID!!!!!!!

ej hvor fedt!  Kæmpe stort tillykke!!! 

Anmeld

29. oktober 2011

june1987

tillykke

Anmeld

29. oktober 2011

Bak

Stort tillykke! Hvor dejligt for dig

Anmeld

29. oktober 2011

Gaia

Wiii kæmpe stort tillykke

Anmeld

30. oktober 2011

Ilya

Altså jeg var ude for det samme og drønede ned og viste den til to forskellige læger samt en stakkels ansat på apoteket, og de sagde alle sammen det samme, at der simpelthen ikke kan komme en rød streg medmindre den er positiv. Altså at man kan opleve falske negative tests, men ikke falske positive, for HCG-hormonet SKAL være der for at lave den røde streg!!  

Jeg mistede så ca. en uge efter, men de var altså enige om at den var der.

Held og lykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.