Skifte dyne str. hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

birthee

Hvornår skiftede I henholdsvis fra baby til junior-dyne og fra junior til voksendyne???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Plysbjørnen

Vi skiftede fra Baby til Junior, da de var et år. og fra Junior til voksen da datteren var 4 og sønnikke var 3.

Anmeld

28. oktober 2011

Sara.

Lærke skiftede fra baby dyne til junior dyne da hun var lidt over 2 år (indtil da havde hun sovet i vores seng, mest med vores dyner)

Nor skiftede da han var 8 mdr. Det passede med at han kunne få en i julegave, og han har næsten hele sit liv sovet i hans tremmeseng....

Har slet ikke overvejet at Lærke skulle ha en voksen dyne endnu (hun er 4).... Ved ikke hvornår vi skifter

Anmeld

28. oktober 2011

Clisolka

birthee skriver:

Hvornår skiftede I henholdsvis fra baby til junior-dyne og fra junior til voksendyne???

Vi skiftede fra babydyne til juniordyne da Isabella var 6 mrd. - hun er et år nu, så der går lige et par år før hun skal have en voksendyne 

Anmeld

28. oktober 2011

Stumpen

Da de kom fra vugge til tremmeseng, hvilket vil sige da de var 5 mdr.

Mathilde fik voksendyne da hun kort inden hun blev 3 og victoria er 2 og sover fortsat med juniordyne..

Anmeld

28. oktober 2011

birthee

Stumpen skriver:

Da de kom fra vugge til tremmeseng, hvilket vil sige da de var 5 mdr.

Mathilde fik voksendyne da hun kort inden hun blev 3 og victoria er 2 og sover fortsat med juniordyne..

Jeg overvejer nemlig at skifte ved caroline, hun er næsten 7 mdr. og sover i tremmeseng... det eneste jeg måske er lidt nervøs ved er at hun trækker sin babydyne over hovedet når hun sover - men den kan hun fint sparke af igen... det er jo nok lidt sværere med en juniordyne - den er jo tungere...

Anmeld

28. oktober 2011

Stumpen

birthee skriver:

Jeg overvejer nemlig at skifte ved caroline, hun er næsten 7 mdr. og sover i tremmeseng... det eneste jeg måske er lidt nervøs ved er at hun trækker sin babydyne over hovedet når hun sover - men den kan hun fint sparke af igen... det er jo nok lidt sværere med en juniordyne - den er jo tungere...

Det tror jeg ikke du skal være bange for, når hun er 7 mdr...

Anmeld

28. oktober 2011

ledermus

Oliver skiftede til juniordyne da han var 4 måneder og han kan nemt sparke den af sig så det tror jeg ikke du skal være nervøs for

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Caroline skiftede da hun var næsten 8 måneder .. Hun sparkede hele tiden babydynen af , og var kold hver gang jeg kom derind .. SÅ blev den skiftet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.