jydeinden skriver:
det jeg tænkte var mere der var regler omkring det at flytte sammen med partner, og om der var regler mht hvor mange uddannelser man kan blive tildelt revalidering til 
grunden til jeg spørg er fordi jeg som sagt kender en der er på revalidering og når jeg hører de summer hun får hver måned, så tænker jeg lidt at de penge kunne være brugt bedre ( jeg kunne ikke drømme om at misunde hende) men jeg vil mene at revalidering skulle være noget man skulle gøre sig "fortjent" til akuard som SU er det, og flexjob er det 
Jeg er ikke blevet spurgt om jeg bor sammen med noget, det er ikke relevant, de har spurgt til mig sygdom som er gruden til de har foreslået det for mig og spurgt til udds. ønske men de har også krav om at man skal kunne gennemføre det og efterfølgende klare jobbet når man er færdig, eller er det jo lige meget. Så de har vurderet hvad jeg kan og nu er de faktisk ved at se hvor mange timer jeg rent faktisk kan arbjede da det ikke nytter noet at starte udd. hvis man ikke kan klare min. ca. 30 timer om ugen.
Anmeld