Hjælp os..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. februar 2009

Fam. Madsen

Hej

jeg har en søn på 8mdr. som har været syg med forkørelse i 3 uger nu...

her i torsdags begyndet han og kaste alt op på nære vand, så vi lavet sukker vand og gav ham. natten til fredag kastet han op 8 gange inden for 2 timer vi ringet til lægevagten som sage át det bare er mave influinza og at vi ikke skal være bekymret.
men idag har han ikke vil spise eller drikke hans øjne er blå der hvor de skal være hvide vi har snakket med lægevagten men han siger at de ikke kan gøre noget men bliver øjnen mere blå skal vi ringe igen..

nu er mit spørgesmål så hvad ville i gøre i vores situation vi er meget bekymret for vores søn da han er undervægtig...

hilsen et bekymret forældre par....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2009

Mormilla

Jeg ville ringe til lægevagten igen og sige at vi kommer ned nu!!! De kan ikke sige i telefonen om de kan gøre noget!!!

Håber at i finder ud af det!!!

Anmeld

7. februar 2009

Mormilla

Jeg ville ringe til lægevagten igen og sige at vi kommer ned nu!!! De kan ikke sige i telefonen om de kan gøre noget!!!

Håber at i finder ud af det!!!

Anmeld

7. februar 2009

charlottekri

Jeg ville ringe til vagtlægen og måske komme til at overdrive lidt... hvis i er bekymrede, så skal i da helt sikkert have kigget på ham!!! nogle gange er de lidt hurtige til at afvise folk i tlf, så jeg synes at i skal ringe og sige at hans øjne er blevet mere blå... Det vile jeg gøre!!

ps god bedring med ham og lad os høre nærmere

Anmeld

7. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Når han har feber og ikke vil drikke så er det ikke godt. Ring igen (jeg tvivler på det er den samme) og sig at i ikke kan få væske i ham og at det har stået på hele dagen. Og at han er slatten! Det skal de reagere på, opdagede jeg i julen.

Anmeld

7. februar 2009

Drengenesmor

Hej "Familien Madsen".....allerførst....du må ikke se på hans vægt....det kommer lynhurtigt tilbage igen det er mindste problem lige nu og desuden virker de små pus altid radmagre når de er syge.....

MEN- hvordan er hans almene tilstand?- virker han interesseret i at drikke? leger han ? sover han som han skal? snakker han? og kan i kommunikere med ham?......

Hvis disse ting er som de plejer så tag det helt roligt! MEN er han ukontaktbar sløv , ikke interesseret i at indtage føde og væske....og leger han ikke som han plejer......Så skal du ikke engang ringe så er der det afsted til AMA

KNUS og god bedring med lillemanden.

Anmeld

7. februar 2009

Fam. Madsen

Drengenesmor skriver:

Hej "Familien Madsen".....allerførst....du må ikke se på hans vægt....det kommer lynhurtigt tilbage igen det er mindste problem lige nu og desuden virker de små pus altid radmagre når de er syge.....

MEN- hvordan er hans almene tilstand?- virker han interesseret i at drikke? leger han ? sover han som han skal? snakker han? og kan i kommunikere med ham?......

Hvis disse ting er som de plejer så tag det helt roligt! MEN er han ukontaktbar sløv , ikke interesseret i at indtage føde og væske....og leger han ikke som han plejer......Så skal du ikke engang ringe så er der det afsted til AMA

KNUS og god bedring med lillemanden.

hej..

han vil ikke spise eller drikke...

han har leget lidt idag men er ikke så intresseret i det som han plejer og være han er jo træt konstant.

vi har kontakt med ham han smiler til os når han ser os..

Anmeld

7. februar 2009

Drengenesmor

De små de har uanede kræfter og de forsøger alt hvad de kan for at "behage" os forældre.....

Jeg synes bestemt udfra de ting du fortæller at I skal køre en tur forbi AMA de tager jer ind uagtet at i ikke har en henvisning fra lægevagten.

Afsted med Jer ! Hellere et besøg for meget end et for lidt.....

Anmeld

7. februar 2009

Fam. Madsen

Drengenesmor skriver:

De små de har uanede kræfter og de forsøger alt hvad de kan for at "behage" os forældre.....

Jeg synes bestemt udfra de ting du fortæller at I skal køre en tur forbi AMA de tager jer ind uagtet at i ikke har en henvisning fra lægevagten.

Afsted med Jer ! Hellere et besøg for meget end et for lidt.....

nu spørger jeg nok dumt men hvad mener du med AMA???

Anmeld

7. februar 2009

Drengenesmor

Akut modtagelsen. (akut modtage afd.)

I skal blot henvende Jer med lillemanden og fortælle om symptomerne. Det er lidt forskelligt fra sygehus til sygehus nogle steder ligger AMA i forbindelse med skadestuen. Andre steder ligger det seperat.

Held og lykke.....kan godt forstå i er nervøse.....det er jo jeres lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.