Ret skræmmende !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Darling<3

Saram skriver:

Som jeg skrev før - Kort fortalt viser det nok bare hvad man siger ja til når man trykker tillad på facebook ! Det er sådan en video..

Har ikke facebook, så jeg kan ikke se det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Saram

Honey<3 skriver:

Har ikke facebook, så jeg kan ikke se det...

Nååh, ja så det jo klart.

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Saram skriver:

I skal næsten lige prøve at se det her - det er altså ret skræmmende !

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.takethislollipop.com%2F%3Fref%3Dnf&h=HAQFUnEIn

Haha, min lillesøster sendte mig den i går - den er da ret fedt lavet på en creepy måde.

Min søster blev dog næsten mere skræmt over min reaktion da jeg skrev til hende at det da var fedt at føle sig eftertragtet selvom man var fed og gravid 

Anmeld

28. oktober 2011

Saram

Wimmie skriver:

Haha, min lillesøster sendte mig den i går - den er da ret fedt lavet på en creepy måde.

Min søster blev dog næsten mere skræmt over min reaktion da jeg skrev til hende at det da var fedt at føle sig eftertragtet selvom man var fed og gravid 

Hahaha.. Det var egentlig også ret fedt skrevet !
Lige da jeg så den først blev jeg faktisk møg bange. Især fordi det første billed den viste var et billede af Filuca.

Men ja det er fedt lavet, når man nu lige husker at det ikke er ægte.

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Saram skriver:

Hahaha.. Det var egentlig også ret fedt skrevet !
Lige da jeg så den først blev jeg faktisk møg bange. Især fordi det første billed den viste var et billede af Filuca.

Men ja det er fedt lavet, når man nu lige husker at det ikke er ægte.

Ja, man skal bestemt ikke gå i panik over den

Jeg grinede lidt da min adresse blev indtastet...tænkte bare; good luck med at finde herud på Lars Tyndskids marker 

Men den har da en god pointe 

Anmeld

28. oktober 2011

MorDk

Sys ikke jeg gider at se det eller give tilladelse for jeg ka se det. Kan være ligemeget! Og så tænker jeg at man primært bare skal tænke sig om lige meget hvor man befinder sig i cyberspace.

Anmeld

28. oktober 2011

VNB

Saram skriver:

Kort fortalt viser det nok bare hvad man siger ja til når man trykker tillad på facebook !

nu fik jeg det til at virke! 

og hold da helt kæft mand hvor er det bare SPOOKY!!! 

rigtig fedt lavet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.