Hvad synes i? kan det bruges til halloween mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.742 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Tystys14

Skal holde et halloweenparty for min lillesøster og nogle af hendes veninder på 12-13 år. Og her er en idé til halloweenmaden, lavet igrå som prøve.  Hvad synes i, det skal ligne en drengehånd i katoffelmod, og en drengehånd i ris.  Jeres ærlige mening.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

LilleMie

Hold op hvor er du kreativ!!! Det ser vildt godt ud, ville slet ikke turde spise maden

Anmeld

28. oktober 2011

roenlund

det er bare rigtig godt  er det romkugler de første...

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Haha .. Det er da super godt Vildt kreativt ;D

Anmeld

28. oktober 2011

Darling<3

Nikita Victoria skriver:

Skal holde et halloweenparty for min lillesøster og nogle af hendes veninder på 12-13 år. Og her er en idé til halloweenmaden, lavet igrå som prøve.  Hvad synes i, det skal ligne en drengehånd i katoffelmod, og en drengehånd i ris.  Jeres ærlige mening.

Holy shit det er fedt lavet!!!!!

Tror du har en super glad søster

Anmeld

28. oktober 2011

Hvem?

Nikita Victoria skriver:

Ha ha, genialt!

Uddeler du opskrifter - især på edderkopperne??

Anmeld

28. oktober 2011

Isabella_mor

haha det er sejt

er især helt vild med edderkopperne

Anmeld

28. oktober 2011

aklejel

Nikita Victoria skriver:

Skal os selv holde halloween party her hjemme, og skal os selv lave fars hånden, så synes bestemt godt du kan lave den

Jeg skal os lave en grøn slange ud af ris

Anmeld

28. oktober 2011

TaAsJu

Syntes bestemt det er godt lavet.. vildt kreativt

Anmeld

28. oktober 2011

Tystys14

Bondefruen skriver:

Ha ha, genialt!

Uddeler du opskrifter - især på edderkopperne??

Hænderne er bare helt almindeligt fars, som er formet til en hånd, der hvor hånden er skåret af har vi lavet en lille udhuling og sat et løg ind så det ligner knogle, og neglene er self. også løg.  Oven på farsen er der kommet ost, så det ligner brænt hud, efter et besøg i ovnen.

Edderkopperne er romkugler, hvor vi har brugt midten af en til at forme hovederne, og nogle chokoladestænger som vi knækkede over, og satte sammen som ben med smetet chokolade, i romkuglen.  På kroppen kom vi et kors af smeltet chokolade, og dryssede lidt orange krymmel på så det lignede en fed korsedderkop.  og så nogle krymler til øjne, og en lille krymmel som knogle i munden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.