Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
med den babylytter, kan man der høre hjerteslag eller bare lidt rumsteren rundt???
jeg er meget interesseret i den...
men ville gerne presse dig ned på 120 kr
merle2010 skriver: Jmed den babylytter, kan man der høre hjerteslag eller bare lidt rumsteren rundt??? jeg er meget interesseret i den... men ville gerne presse dig ned på 120 kr
Jmed den babylytter, kan man der høre hjerteslag eller bare lidt rumsteren rundt???
mamiolvi skriver: Ja man kan hører hjerte lyden ... men først fra uge 16 -17 stykker ... man skal bruge noget gel til at smøre på maven ... Det følger ikke med ...
Ja man kan hører hjerte lyden ... men først fra uge 16 -17 stykker ... man skal bruge noget gel til at smøre på maven ... Det følger ikke med ...
nåhr oki.. ej jeg springer fra... men tak for kigget
Hej, vil bare lige skrive at man sagtens kan bruge olie til at smørre på ved angle sound. Som fx. mad olie eller massage olie. Det brugte jeg og det virkede fint :-)
merle2010 skriver: nåhr oki.. ej jeg springer fra... men tak for kigget
S.Maria skriver: Hej, vil bare lige skrive at man sagtens kan bruge olie til at smørre på ved angle sound. Som fx. mad olie eller massage olie. Det brugte jeg og det virkede fint :-)
mamiolvi skriver: har du set hvad en anden bruger skriver i mit indlæg om den lytter, og måske jeg fik formulerert mig forkert, du hørte hjerteslag , lige som ved jordemoderene..
har du set hvad en anden bruger skriver i mit indlæg om den lytter, og måske jeg fik formulerert mig forkert, du hørte hjerteslag , lige som ved jordemoderene..
okay, så kunne det måske godt være noget for mig
men hvad siger du til 120 inkl???
BARE ET BUD
merle2010 skriver: okay, så kunne det måske godt være noget for mig men hvad siger du til 120 inkl??? BARE ET BUD
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128