Hvordan kan jeg lave en haloween dragt til min søn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Sara.

Hej derude.

Er her ikke nogle kreative mennesker der har en ide til hvordan jeg kan klæde min søn ud?

Han går i en integreret institution (sammen med storesøster) og fredag i næste uge holder de haloween fest, hvor børnene meget gerne må være klædt ud.

Min pige på 4 har et heksekostyme..... Men hvad søren skal jeg finde på, til min søn på 1½
????

Kan man gøre noget ved hans normale tøj? Sådan han bare har normalt tøj på, som så leder tankerne på haloween...............

Eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Lou87

Hmm.. hva med enten og lave ham som et lille spøgelse ... ?
Evt klippe hul i en stofble så han kan få den over hovedet, ellers find et lagen og klip i stykker... og så bare en hvid elefant hue og måske noget børnevenligt sort maling om øjnene ? Hvis der findes sådan noget maling  Har ikk prøvet og klæde ud endnu

Ellers ku du måske bare give ham helt sort tøj på og så vikle lidt af det der kunstige spindelvæv omkring ham og sætte nogle falske edderkopper på ???

Kun fantasien sætter grænser hihi

Anmeld

28. oktober 2011

Sara.

Lou87 skriver:

Hmm.. hva med enten og lave ham som et lille spøgelse ... ?
Evt klippe hul i en stofble så han kan få den over hovedet, ellers find et lagen og klip i stykker... og så bare en hvid elefant hue og måske noget børnevenligt sort maling om øjnene ? Hvis der findes sådan noget maling  Har ikk prøvet og klæde ud endnu

Ellers ku du måske bare give ham helt sort tøj på og så vikle lidt af det der kunstige spindelvæv omkring ham og sætte nogle falske edderkopper på ???

Kun fantasien sætter grænser hihi

Tror ikke en stof ble med hul i rundt om hovedet er en god ide :-) Tænk hvis han kommer til at sidde fast

Men super ide med sort tøj og så nogle edderkopper og spindelvæv... den ide må jeg lige tænke videre over!!!!! :-)

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

lærkes_mor skriver:

Tror ikke en stof ble med hul i rundt om hovedet er en god ide :-) Tænk hvis han kommer til at sidde fast

Men super ide med sort tøj og så nogle edderkopper og spindelvæv... den ide må jeg lige tænke videre over!!!!! :-)

Var også mest tiltænkt hvis det "kun" var som udklædning mens man sådan holdt øje med dem agtigt...
Ellers ku man evt åbne den helt bagtil og så sætte et stk velkro på så den kan åbne sig ....

Ja hvis det er hele dagen er det nok den bedste ide, hvis ellers han ka lade edderkopperne side hihi.

Good luck

Anmeld

28. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Hvad med at lave små dragevinger og så sætte dem på ryggen af ham.

Anmeld

28. oktober 2011

Sara.

Lou87 skriver:

Var også mest tiltænkt hvis det "kun" var som udklædning mens man sådan holdt øje med dem agtigt...
Ellers ku man evt åbne den helt bagtil og så sætte et stk velkro på så den kan åbne sig ....

Ja hvis det er hele dagen er det nok den bedste ide, hvis ellers han ka lade edderkopperne side hihi.

Good luck

Hehe... Ja ellers må jeg sætte dem hvor han ikke kan nå.. hehe... Men selvfølgelig, måske de andre børn synes det er spændende at pillle.... Jeg må lige tænke :-)

Synes det er smart hvis det bare er det tøj han skal gå i hele dagen, meget praktisk....

Anmeld

28. oktober 2011

Lou87

lærkes_mor skriver:

Hehe... Ja ellers må jeg sætte dem hvor han ikke kan nå.. hehe... Men selvfølgelig, måske de andre børn synes det er spændende at pillle.... Jeg må lige tænke :-)

Synes det er smart hvis det bare er det tøj han skal gå i hele dagen, meget praktisk....

Hehe ja det jo det.... de små pilfingre
Men ellers må du ihvertfald bare sørge for det er nogle ordentlige store edderkopper som de ikk æder
(ad ad ad... for klamme kuldegysninger over dem nu hehe)

Anmeld

5. november 2011

Sara.

Endte med min egen lille djævel :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.