bolig i kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

mor-til-vanessa

hej alle i dejlige damer derude.

jeg går meget med tanken om at flytte tilbage til kbh, hvor jeg er opvokset. har boet i horsens i 8 år (minus 9 mdr ca i midten) og det hænger mig langt ud af halsen. 

har tænkt lidt på det og det ville faktisk passe bedst til næste forår. for jeg kan skifte vuc, så jeg starter i kbh til aug og vanessa er 2,5 år til den til, så der kan hun jo godt starte i en børnehave i kbh. eller ville vi først kunne flytte sommer 2013 og så betyder det hun skal skifte til en ny børnehave efter at have været gået i en 6 mdr i horsens. og det synes jeg altså er synt for hende.

men altså når jeg sidder og kigger på nettet, så er det bare nogle skide dyre boliger. jeg er studerende og får derfor su (dobbelt for er alene) og har også su lån. skal have en lejlighed med to værl og en stue, helt i centrum af kbh (vesterbro,nørrebro,østerbro,frederiksberg og måske også amager)

er det helt umuligt at finde noget der ikke koster en bondegård og som ligger i centrum.

hvad betaler i andre i husleje? er der evt nogle boligforeninger i kan anbefale at skrive sig op i, hvor der ikke er 10 års ventetid??

på forhånd tak

hilsen liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Drømme

mor-til-vanessa skriver:

jeg går meget med tanken om at flytte tilbage til kbh, hvor jeg er opvokset. har boet i horsens i 8 år (minus 9 mdr ca i midten) og det hænger mig langt ud af halsen.