Hynde til Ikea højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Giraffen

FjolleTrold skriver:

Vil bare lige vise det sidste nye fra FjolleTrold. En kunde spurgte, om jeg ikke kunne lave en hynde til Ikea højstolen. Jo - selvfølgelig. Så her ser i den. Er helt godt tilfreds ;o)

Derudover har jeg gang i andre spændende ting, men det vender jeg tilbage med

fjolletrold.blogspot.com

Hvor er den fed! Og sikke jeg tit sukker efter dine vildt seje ting på din blog.

Når jeg nu engang om en lille uge ved om jeg gemmer på en dreng eller pige i maven så kan det nok være du får en bestilling eller to herfra  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

FjolleTrold

Lou87 skriver:

Okay mange tak - det vil jeg da li kigge på ved lejlighed :-)

Og oki - det er jo mere end hva stolen koster  hihi...
Bruger den kun som reserve, da hun har en hokus pokus normalt.. Så var bare for at ha en speciel en når man sku ud

Ja, jeg ved godt det er mere end hvad stolen koster. Men jeg syr dem selv, og så koster det . Så man betaler for at den bliver produceret i DK og at det ikke er alle, der har sådan en

Anmeld

28. oktober 2011

FjolleTrold

Giraffen skriver:

Hvor er den fed! Og sikke jeg tit sukker efter dine vildt seje ting på din blog.

Når jeg nu engang om en lille uge ved om jeg gemmer på en dreng eller pige i maven så kan det nok være du får en bestilling eller to herfra  

Det lyder da bare SUPER godt - du er velkommen til at bestille alt det, som du ønsker dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.