Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Qoco skriver:

Jeg henviser til du tager debatten op et andet sted end min debat om navne.

Nu har jeg ikke noget at debattere jeg gjorde dig blot opmærksom på det du siger med at folk skal lade være med at svare fordi det har været oppe TUSIND gange om folk må svare eller ej så mere for din egen skyld at du ved at alle folk må

men ADOLF! mener behøver man vidst ikke sige til det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

lio

1012lmp skriver:

Min veninde har arbejdet med en som fik en søn..

De hed bærer til efternavn...

Drengen kom til at hedde Aske Bærer.... Ved godt det ikke staves som det rigtige men når man siger det...

Ej det synes jeg simpelthen er for synd!

heh.. sjovt navn

Anmeld

28. oktober 2011

twinny

Jeg havde engang en vikar der hed: Anders Peters Lehm...  Det skulle forældre nok lige have tænkt over... Navne i sig selv er ikk grimme, men altså...

Anmeld

28. oktober 2011

lailamik

Helt sikkert Justinus ...hoooold da op jeg synes at det er grimt!! Prøv liiige og tænk, en sød lille en og så sige "ahhh nurle burle lille Justinus" og så er der mange der hedder det her på Færøerne  

Så har jeg også hørt noget så uopindtsomt som et søskende par der hed Peter Hans og Hans Peter  jeg synes bare det er for synd ..

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Höör skriver:

Nu har jeg ikke noget at debattere jeg gjorde dig blot opmærksom på det du siger med at folk skal lade være med at svare fordi det har været oppe TUSIND gange om folk må svare eller ej så mere for din egen skyld at du ved at alle folk må

men ADOLF! mener behøver man vidst ikke sige til det  

Folk må gerne deltage i debatten men synes det er synd at dreje den om på noget i stil med "jeg er for god til det her" agtigt i stedet for bare at læde vær, det er jo derfor der starter diskutioner og det ødelægger det sjove for os der gerne vil høre hvad man kan hede ude i verden.

Adolf kan man/jeg ikke sige uden at tænke... ja, det er nok fælles hadenavn for mange tor jeg.

Anmeld

28. oktober 2011

1012lmp

Qoco skriver:

heh.. sjovt navn

Sjovt??!!! Synes det er MEGA synd for den stakkels dreng altså..

Forestil dig lige han skal ringe til lægen...

" Ja hej du taler med Aske Bærer jeg hoster og har det ikke så godt kan jeg få en tid"?

Folk vil da tro han tager fis på dem.

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Baby-støv skriver:

Jeg havde engang en vikar der hed: Anders Peters Lehm...  Det skulle forældre nok lige have tænkt over... Navne i sig selv er ikk grimme, men altså...

Blev "Lehm" udtalt "Læm"?? så ja øv

Anmeld

28. oktober 2011

lucas<3

Qoco skriver:

Nu er det ikke for at svine andres navnevalg til, men igennem livet støder jeg selv på mange personer med et navn hvor jeg tænker "Argh... det er sku en klamt navn" for at bløde lidt op så kan man evt. suplere med ens ynglingsnavn.

har i hadenavne og vil i dele?

Navn:  Albertus

jeg lavede en dabat om det for et stykke tid siden og det skulle jeg ALDRIG ha gjordt. tror den kom op på 20 sider og folk blev hurtig sure.. så jeg tiger bare stille

Anmeld

28. oktober 2011

lio

1012lmp skriver:

Sjovt??!!! Synes det er MEGA synd for den stakkels dreng altså..

Forestil dig lige han skal ringe til lægen...

" Ja hej du taler med Aske Bærer jeg hoster og har det ikke så godt kan jeg få en tid"?

Folk vil da tro han tager fis på dem.

Ja egentlig... tænk når man skal til et vigtigt møde og man præsenterer sig selv... Aske bærer... hmm...

Anmeld

28. oktober 2011

1012lmp

Qoco skriver:

Ja egentlig... tænk når man skal til et vigtigt møde og man præsenterer sig selv... Aske bærer... hmm...

Ja præcis... jeg gætter på hans forældre nok var rygere eller noget... haha haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.