Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Rsa

schonert skriver:

jeg kan ikk li tobias få hvis man siger det langsomt og i stavelser, og over sætter det fra englesk til dansk ville det være til at vær en røv, hvis i forstår hvad jeg mener ..

Har selv en Tobias og havde ikke tænkt over To-be-ass, indtil for et par år siden...

Herhjemme griner vi bare lidt af det  Og i yderste instans, ender drengen i Usa, bliver det nok udtalt Tobuyas i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

lycly

Af drengenavne er det Gorm og Sigurd. Tror egentlig aldrig jeg har mødt nogen der hed det, kan bare virkelig ikke lide de navne Det eneste pigenavn jeg har hørt og ikke kan lide er Rakel

Anmeld

28. oktober 2011

Buckley

Et navn jeg virkelig syntes er grimt er Øyvind. Navne som Rudolf, Elmine, og i det hele taget alt for specielle navne er jeg ikke til...

Anmeld

28. oktober 2011

Buckley

Buckley skriver:

Et navn jeg virkelig syntes er grimt er Øyvind. Navne som Rudolf, Elmine, og i det hele taget alt for specielle navne er jeg ikke til...

Nå ja og navnet Ronja er også for grimt til min smag..

Anmeld

28. oktober 2011

Lone Jakobsen

har stødt på et enkelt pigenavn som jeg bare ikke ku li og det var Hedda

ellers en sjov tråd med mange underholdende navne.

hov, min bankrådgiver hedder for øvrigt Gurli, og fordi hun nu arbejder i en bank, og der er en tegnefilm der hedder Gurli gris, ja så hedder hun altså Gurli-sparegris herhjemme

Anmeld

28. oktober 2011

Rsa

Mit eget navn er heller ikke særlig heldigt... Hedder Randi - for mig er det bare det jeg hedder og længere er den ikke.

Men efter jul på Vesterbro og Polle fra snave reklamerne + filmen, er der god potentiale for lettere uheldige associationer

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Rsa skriver:

Mit eget navn er heller ikke særlig heldigt... Hedder Randi - for mig er det bare det jeg hedder og længere er den ikke.

Men efter jul på Vesterbro og Polle fra snave reklamerne + filmen, er der god potentiale for lettere uheldige associationer

Da jeg var abrn elskede jeg dit navn, ikk så meget nu os pga. jul på vesterbro.

Anmeld

28. oktober 2011

Isabella_mor

pippilotta...!!

Anmeld

28. oktober 2011

lio

isabellamor skriver:

pippilotta...!!

ham.. sjovt

Anmeld

28. oktober 2011

katti24

min fars kat hedder Olfert hehe og det passer til ham. Olfert den skrækkelige  men nej ik så heldigt til en dreng.

men uha der er mange rigtig grimme navne. Jeg brygder mig heller ikke om navne med bindestreg. f.eks. julie-sofie eller amanda-sisse.

syntese et navn er fint og evt med et mellem navn.

Kende engang familie hvor deres 3 piger hed: Lind, Laj og Lærke... ikke så heldigt syntes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.