D-dråber ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Siber

Hej Tøser,

Jeg kan ikke lige huske det, men hvor længe fortsætter man med D-dråber??? er det nødvendigt når man er blevet 1 år ?? hvornår begynder man på vitaminpiller??

Jeg mener at kunne huske fra Alma og Johanna at vi stoppede med D-dråber da de var 1 år og knuste vitaminpille som de fik i stedetfor. Men det kan jo være det er lavet om.

Nogen der kan opdatere mig?

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Nadia&Daniel

Hej Tøser,

Jeg kan ikke lige huske det, men hvor længe fortsætter man med D-dråber??? er det nødvendigt når man er blevet 1 år ?? hvornår begynder man på vitaminpiller??

Jeg mener at kunne huske fra Alma og Johanna at vi stoppede med D-dråber da de var 1 år og knuste vitaminpille som de fik i stedetfor. Men det kan jo være det er lavet om.

Nogen der kan opdatere mig?

Knus Siber

De har lavet det om til 2 år.. Ved dog ikke om man kan give andet istedet..

Anmeld

28. oktober 2011

Holbæktrunten

Nadia&Daniel skriver:

Anmeld

28. oktober 2011

Siber

Nadia&Daniel skriver:

Hej,

Tak for svar. Når jeg læser bag på d-dråberne står der også anbefalet til 2 år, så jeg kunne selvfølgelig bare lige have læst først

Men giver du vitamin pille også?

Her i Norge får alle børn levertran (undtagen vores) men vi overvejer om vi også skal indføre det!!!

Anmeld

28. oktober 2011

Siber

Holbæktrunten skriver:

Tak

Anmeld

28. oktober 2011

Nadia&Daniel

Siber skriver:

Hej,

Tak for svar. Når jeg læser bag på d-dråberne står der også anbefalet til 2 år, så jeg kunne selvfølgelig bare lige have læst først

Men giver du vitamin pille også?

Her i Norge får alle børn levertran (undtagen vores) men vi overvejer om vi også skal indføre det!!!

Det er ikke alle d-dråber det står på, "min" pakke er produkteret før "reglen" blev indført

Er ikke begyndt på vitaminpiller endnu, da min datter er lille af størrelse.. Men skal til lægen fredag næste uge, til 1 års undersøgelsen, så regner med at spørge ind til det der..

Anmeld

28. oktober 2011

signe.

Hasse er begyndt at få en knust multivitamin pille i sin havregrød i stedet for d dråber. Han spiser ikke så varieret, så derfor en vitaminpille, for at han får alle sine behov dækket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.