erfaringer med mylicon samme tid som mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Frøken J.

Er der nogen der har gode erfaringer med at give mylicon på samme tid som spisningen i stedet for 15 min før? Rose har god gavn af dråberne, men bliver total hysterisk af at vente de 15 min. Og det er særligt belastende ved natamning. Så nogen med gode erfaringer med bare at amme lige efter dråberne er givet i stedet for at vente? Virker de stadig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

signe.

Frøken J. skriver:

Er der nogen der har gode erfaringer med at give mylicon på samme tid som spisningen i stedet for 15 min før? Rose har god gavn af dråberne, men bliver total hysterisk af at vente de 15 min. Og det er særligt belastende ved natamning. Så nogen med gode erfaringer med bare at amme lige efter dråberne er givet i stedet for at vente? Virker de stadig?

Jeg prøvede på et tidspunkt, at give Laurits mad efter kun 5 minutters virken af dråberne, og jeg synes ikke heeelt det har samme effekt.. det er som om at Laurits i hvert fald, fik pruttet mere af, og slappede mere af efter de 15 min

Anmeld

28. oktober 2011

louisevl

Nu får Jakob flaske, men vi blander dråberne i hans mad og her fungerer det bare perfekt. Han har slet ikke haft ondt siden vi begyndte på dem.  Du kan jo prøve at give hende dem samtidig med maden og hvis de så ikke virker må du jo give dem noget før...

Anmeld

28. oktober 2011

Holbæktrunten

Frøken J. skriver:

Hej Janne 

På netdoktor.dk står der at dråberne også kan tages under et måltid...

Tror da måske også liiiiige jeg skal prøve at få fat i sådan nogle dråber til Noah...

Anmeld

28. oktober 2011

Frøken J.

signe. skriver:

Jeg prøvede på et tidspunkt, at give Laurits mad efter kun 5 minutters virken af dråberne, og jeg synes ikke heeelt det har samme effekt.. det er som om at Laurits i hvert fald, fik pruttet mere af, og slappede mere af efter de 15 min

Det kan være jeg skal prøve mig lidt frem! Det er bare så belastende der om natten. Både for hende, som hader at vente, og for mig som egentlig bare gerne vil have natamning overstået for at sove videre

Anmeld

28. oktober 2011

Frøken J.

louisevl skriver:

Nu får Jakob flaske, men vi blander dråberne i hans mad og her fungerer det bare perfekt. Han har slet ikke haft ondt siden vi begyndte på dem.  Du kan jo prøve at give hende dem samtidig med maden og hvis de så ikke virker må du jo give dem noget før...

Fedt nok! Prøvede at give dem sammen med her til morgen, og hun fik da pruttet godt bagefter

Anmeld

28. oktober 2011

Frøken J.

Holbæktrunten skriver:

Hej Janne 

På netdoktor.dk står der at dråberne også kan tages under et måltid...

Tror da måske også liiiiige jeg skal prøve at få fat i sådan nogle dråber til Noah...

Det tror jeg, at jeg vil prøve mig ad med så!

De er virkelig gode Det er ikke alle de virker på, men de har stor gavn for Rose, som ellers skreg som en stukket gris hver gang hun havde spist grundet ondt i maven

Anmeld

28. oktober 2011

signe.

Frøken J. skriver:

Det kan være jeg skal prøve mig lidt frem! Det er bare så belastende der om natten. Både for hende, som hader at vente, og for mig som egentlig bare gerne vil have natamning overstået for at sove videre

jeg kan huske det alt for godt.. Laurits er også meget hungrende efter mad, så de 15 minutter gik med at bestikke ham med sutten og vade rundt med ham på min arm, så han lå på maven..

Anmeld

28. oktober 2011

Frøken J.

signe. skriver:

jeg kan huske det alt for godt.. Laurits er også meget hungrende efter mad, så de 15 minutter gik med at bestikke ham med sutten og vade rundt med ham på min arm, så han lå på maven..

Det er sjovt med Rose, for hun var helt syg med sutten i starten, men nu gider hun næsten ikke have den mere. Det kunne ellers være rart en gang imellem for lige at få i hvert fald 5 minutter at løbe på!

Anmeld

28. oktober 2011

signe.

Frøken J. skriver:

Det er sjovt med Rose, for hun var helt syg med sutten i starten, men nu gider hun næsten ikke have den mere. Det kunne ellers være rart en gang imellem for lige at få i hvert fald 5 minutter at løbe på!

ja de har det med at skifte mening med den sut hehe... Laurits spytter også sin ud for det meste.. så får han et hjørne af en stofble at sutte på i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.