Ringen er væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Sifling

Min kæreste var nogle år inden vi begyndte at være sammen forlovet. Jeg har faktisk aldrig rigtigt følt mig truet eller haft nogle bekymringer om dette, da det faktisk var en af de første samtaler jeg havde med ham da vi mødtes, hvor han da også viste mig ringen han havde friet med.. Den ring har jo så ligget i en skuffe i soveværelset al den tid vi har været sammen, da han ikke helt vidste hvordan han kunne få den solgt på bedste vis.. Men da jeg i dag går og rydder lidt op og åbner denne skuffe er ringen væk!!!! Syntes det er lidt nervepirrende, især fordi han ikke har sagt noget om det! Vi har jo sådan set snakket om at vi skal giftes på et tidspunkt, for nu når vi har et barn sammen og elsker hinanden, syntes vi jo ligesom det hører sig til Men jeg har dog hele tiden insisteret på at han skal ned på knæ før noget som helst kan være sikkert Så nu er jeg da lige en smule spændt! Også fordi jeg har fødselsdag om en uge, og tre dage efter har vi årsdag! Så der er jo nok af oplagte dage efter min mening
Men nu må vi se, det kan jo også være jeg skal vendte et par år endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

B&J

det bliver da spænde jeg håber da på jeres vejne men håber da ikke han kan finde på at bruge den samme ring

krydser finger for at der snart kommer en ring på din finger

Anmeld

28. oktober 2011

hekran

Sifling skriver:

Min kæreste var nogle år inden vi begyndte at være sammen forlovet. Jeg har faktisk aldrig rigtigt følt mig truet eller haft nogle bekymringer om dette, da det faktisk var en af de første samtaler jeg havde med ham da vi mødtes, hvor han da også viste mig ringen han havde friet med.. Den ring har jo så ligget i en skuffe i soveværelset al den tid vi har været sammen, da han ikke helt vidste hvordan han kunne få den solgt på bedste vis.. Men da jeg i dag går og rydder lidt op og åbner denne skuffe er ringen væk!!!! Syntes det er lidt nervepirrende, især fordi han ikke har sagt noget om det! Vi har jo sådan set snakket om at vi skal giftes på et tidspunkt, for nu når vi har et barn sammen og elsker hinanden, syntes vi jo ligesom det hører sig til Men jeg har dog hele tiden insisteret på at han skal ned på knæ før noget som helst kan være sikkert Så nu er jeg da lige en smule spændt! Også fordi jeg har fødselsdag om en uge, og tre dage efter har vi årsdag! Så der er jo nok af oplagte dage efter min mening

Nysgerrig! Vil han fri til dig med den samme ring som en anden kvinde har båret? Eller hvad taler vi om her?

Anmeld

28. oktober 2011

signe.

Sifling skriver:

krydser da fingre, men helt ærligt... vil han bruge samme ring som han friede til sin eks med?? den ville jeg nu nok ikke acceptere... ville føle mig lidt som genbrug..

Anmeld

28. oktober 2011

Fru Nielsen

Mon ikke han bytter ringen til en ny ring som så skal være til dig....

Ja ved ikke, jeg ville måske ikke bryde mig om tanken om at det er købt for noget som skulle have været til en anden.... Men måske han har smidt den ud, for at rytte op i fortiden og nu er klar til fremtiden med dig....

Anmeld

28. oktober 2011

Sifling

Nej nej nej, ikke med den samme ring! Det har jeg fået nævnt for ham nogle gange tror jeg ville godt nok heller ikke føle mig særligt lykkelig hvis det var den samme ring, tror faktisk jeg ville takke nej tak Men planen har heldigvis hele tiden været at han ville sælge den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.