5 mdr.'s vaccination - reationer/bivirkning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

twiggi

Vanessa er blevet 5 mdr vaccineret idag kl 10, uden at så meget apm et kny kom der fra hende hun drak kamille the og kun lidt våde øjne, så dygtig.. og er du sunshine hun er helt ved siden af sig selv efterfølgende.. Hun græder aldrig normalt, men er så ulykkelig, feber, ingen appetit kun lidt, masser af væske og så bare putte i body hos mor i dynen på sofaen heeeele dagen . - reagerede jeres også så stærkt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

132319

NinaSophia. skriver:

Vanessa er blevet 5 mdr vaccineret idag kl 10, uden at så meget apm et kny kom der fra hende hun drak kamille the og kun lidt våde øjne, så dygtig.. og er du sunshine hun er helt ved siden af sig selv efterfølgende.. Hun græder aldrig normalt, men er så ulykkelig, feber, ingen appetit kun lidt, masser af væske og så bare putte i body hos mor i dynen på sofaen heeeele dagen

Prøv at give hende lidt flydende panodil. Hun må få det halve af sin vægt i ml

Anmeld

27. oktober 2011

sne190810

NinaSophia. skriver:

Vanessa er blevet 5 mdr vaccineret idag kl 10, uden at så meget apm et kny kom der fra hende hun drak kamille the og kun lidt våde øjne, så dygtig.. og er du sunshine hun er helt ved siden af sig selv efterfølgende.. Hun græder aldrig normalt, men er så ulykkelig, feber, ingen appetit kun lidt, masser af væske og så bare putte i body hos mor i dynen på sofaen heeeele dagen . - reagerede jeres også så stærkt?

Ja. Efter en 3 dage med feber drog jeg så tog lægen, da hun var begyndt at hoste og det havde så kickstartet en lungebetændelse.Så vi havde en hård omgang, men det har vi haft alle gangene hun er blevet vaccineret. Derfor jeg bestemt heller ikke ser frem til MFR som er lige rundt om hjørnet ..

Anmeld

28. oktober 2011

Mamalou

Min søn Villads har også fået fem måneders vaccinationen i dag og pt sidder jeg med ham sovende i armene. Han har været lidt pylleret i eftermiddags/aften, men sov fint frem til kl 00.15, hvor han vågnede med feber. Han har ikke grædt eller ligende, bare ville ligge hos mig og har fået lidt at spise. Jeg krydser fingere for at både han og din datter er friske i morgen. De små pus

Anmeld

28. oktober 2011

twiggi

sne190810 skriver:

Ja. Efter en 3 dage med feber drog jeg så tog lægen, da hun var begyndt at hoste og det havde så kickstartet en lungebetændelse.Så vi havde en hård omgang, men det har vi haft alle gangene hun er blevet vaccineret. Derfor jeg bestemt heller ikke ser frem til MFR som er lige rundt om hjørnet ..

puha.

Jeg gav hende panodil stikpille på 125 mg, og hun sov fra kl 24-9;45, og feberfri her til morgen

Jah puha det er altså ikke sjovt

Anmeld

28. oktober 2011

twiggi

Mamalou skriver:

Min søn Villads har også fået fem måneders vaccinationen i dag og pt sidder jeg med ham sovende i armene. Han har været lidt pylleret i eftermiddags/aften, men sov fint frem til kl 00.15, hvor han vågnede med feber. Han har ikke grædt eller ligende, bare ville ligge hos mig og har fået lidt at spise. Jeg krydser fingere for at både han og din datter er friske i morgen. De små pus

årh lille pus
Gav vanessa panodil junior stikpille på 125 mg efter lægens anvisning da hun får høj feber ved vaccination også ved 3 mdrs.
Hun sov fra kl 24-9;45 imorges, letpåklædt i uldbody og er heldigvis uden feber idag.

Hvordan gik natten og hvordan ser det ud idag?

Anmeld

28. oktober 2011

Mamalou

NinaSophia. skriver:

årh lille pus
Gav vanessa panodil junior stikpille på 125 mg efter lægens anvisning da hun får høj feber ved vaccination også ved 3 mdrs.
Hun sov fra kl 24-9;45 imorges, letpåklædt i uldbody og er heldigvis uden feber idag.

Hvordan gik natten og hvordan ser det ud idag?

Ej hvor skønt at hun er frisk i dag. Her har vi ikke fået så meget søvn i nat og Villads har stadig feber. Dog ikke så højt som i går. Han tager det i stiv arm uden pyller, så det er nok værest for moderen. Man bliver så bekymret for de små pus

Anmeld

28. oktober 2011

Muhmi

Silas fik 39.2 i feber, var groggy, morsyg og rigtig ked af det.... Så ja, han reagerede også rigtig stærkt på den... Men det blev bedre dagen efter og dagen efter igen, var han sig selv igen

Anmeld

28. oktober 2011

twiggi

Mamalou skriver:

Ej hvor skønt at hun er frisk i dag. Her har vi ikke fået så meget søvn i nat og Villads har stadig feber. Dog ikke så højt som i går. Han tager det i stiv arm uden pyller, så det er nok værest for moderen. Man bliver så bekymret for de små pus

har har fået feber igen, hun var ellers "sig selv" til morgen, har sovet hele dagen undtagen når hun lige har spist og drukket..

ellers er hun med feber igen, øv

Håber snart din lille dreng bliver frisk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.