Hvordan farver jeg marcipan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.561 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

grøn · ært

Jeg vil gerne fave noget marcipan orange - selvfølgelig til en halloweenkage... Men, hvordan farver jeg marcipanen? Ved ikke om jeg bare kan hælde rød og gul farvestof i og så bare ælte løs..

help.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Nettemor

Pasta farver. Det bliver hurtigt for vandet med frugt farver. Men ellers er det bare at ælte løs

Anmeld

27. oktober 2011

grøn · ært

nettemor skriver:

Pasta farver. Det bliver hurtigt for vandet med frugt farver. Men ellers er det bare at ælte løs

Kan man købe det i butikkerne, eller skal jeg have det over nettet..... For så er jeg da vist lidt sent ude 

Anmeld

27. oktober 2011

grøn · ært

27. oktober 2011

Anette&Sophia

grøn · ært skriver:

Jeg vil gerne fave noget marcipan orange - selvfølgelig til en halloweenkage... Men, hvordan farver jeg marcipanen? Ved ikke om jeg bare kan hælde rød og gul farvestof i og så bare ælte løs..

help.....

mener nok at man kan få pastafarver i panduro, men ikke hæng mig op på det

Anmeld

27. oktober 2011

Anette&Sophia

grøn · ært skriver:

help.....

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/90/9010/901020/1/290017

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/90/9010/901010/1/290243

Anmeld

27. oktober 2011

Meliora

grøn · ært skriver:

help.....

du kan godt bruge frugtfarve, bare du også ælter flormelis ind i marcipanen, så den ikke bliver for fedtet og sticky

Anmeld

27. oktober 2011

Nettemor

grøn · ært skriver:

Kan man købe det i butikkerne, eller skal jeg have det over nettet..... For så er jeg da vist lidt sent ude 

Nogle kop og kande har det faktisk også

Anmeld

27. oktober 2011

Nettemor

grøn · ært skriver:

Nogle kop og kande har det faktisk også

Anmeld

27. oktober 2011

Nettemor

FruRafn skriver:

du kan godt bruge frugtfarve, bare du også ælter flormelis ind i marcipanen, så den ikke bliver for fedtet og sticky

Men det bliver bare ikke nær så klar og stærk en farve men i mangel på bedre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.