Pædagog: Hvor mange timer for 6 t. for pæd. dag en lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvor mange timer får man, hvis man skal til pædagogisk dag i en børnehave en lørdag i 6 timer? 1 til 1 timer eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Mi

1:1

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

1:1

Hmm ikke særlig gode vilkår

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

Anonym skriver:

Hmm ikke særlig gode vilkår

Nej, men sådan er vilkårene vist. Jeg fik et fast årligt tillæg som dækkede aften og weekend arbejde. Men det var jo håndøre. Hvis du er i en stilling hvor der er jævnligt weekend og aftenarbejde, så arbejder du med tillæg, men kender ikke satserne.

Anmeld

27. oktober 2011

JulieE

Nu er jeg ganske vist kun medhjælper, men i den børnehave hvor jeg arbejder, er aftenmøder og pædagoiskdag mv. indarbejdet i årsnormen. Dvs jeg er på 34 timer om ugen og arbejder "kun" 33timer om ugen. Det giver et overskud af timer som bruges til disse ting 

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Nej, men sådan er vilkårene vist. Jeg fik et fast årligt tillæg som dækkede aften og weekend arbejde. Men det var jo håndøre. Hvis du er i en stilling hvor der er jævnligt weekend og aftenarbejde, så arbejder du med tillæg, men kender ikke satserne.

Har ikke weekendarbejde i børnehaven - er første gang der skal være noget en lørdag. Og derfor er timerne ikke regnet med deri

Anmeld

27. oktober 2011

LSU

Anonym skriver:

Hvor mange timer får man, hvis man skal til pædagogisk dag i en børnehave en lørdag i 6 timer? 1 til 1 timer eller??

Det er ganske rigtigt 1:1... Skal selv afsted på lørdag :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.