Jeg håber at der er nogen herinde der har erfaringer efter at have fået behandlet deres små børn hos Michael C.
Jeg var i dag derude med Noah som er 6 uger og 4 dage gammel - da hans mave ikke fungerer ordentligt, og det generer ham rigtig meget og han bliver ked.
Hende der behandlede ham pillede lidt ved hans nakke og ryg - det var som sådan fint nok med ham. Det eneste han ikke var videre begejstret for var, når hun trykkede på maven. Logisk når nu det er den der er problemet...
Anyway, hun sagde at han havde spændinger især omkring tyk og tyndtarm...og at jeg skulle give ham "infants blend" (tarmflora bakterie pulver) i mme. og så komm eigen om 1 uge...
Det er planen at gøre som jeg har fået besked på - ved ikke helt hvor meget jeg tror på det der halløj, men kender mange der har haft utroligt gode erfaringer derudefra. Og det er skrækkeligt at se når han har så ondt i maven og skriger til han bliver rød i hovedet og hiver efter vejret...
Det mit spørgsmål så går på er... Er der andre der har oplevet at deres små babyer er blevet fuldstændig ulykkelige efter 1 behandling?
Min veninde var derude med hendes datter for en mdr siden, og fik at vide at det var meget normalt at de små enten sov en masse eller blev kede og urolige efter en behandling. Hendes tog ikke notits af det.
Men Noah... Han havde det fint da vi gik derfra kl 13:00. Men kl 15:30 gik han helt i sort og har været DYBT ulykkelig i 4,5 stive timer. Han prutter helt vildt meget, og det er tydeligt at se at det bare gør hammerONDT. Han har siden kl 14 kun spist ca 60 ml mme og drukket 30 ml kammillethe... Ved godt at der ikke sker noget ved det for en kort periode, men kan nu ikke lide det alligevel. Det ligner ham slet ikke.
Har ENDELIG fået ham til at døse hen på ammepuden, og forsigtigt lusket den og baby ned i krybben uden han opdagede det... Kan bare ikke lade ham blive liggende, for han ligger på maven, og sådan må de jo ikke sove uden opsyn, så vidt jeg har forstået...
opdatering: Er der andre der har oplevet noget lignene? Og hvad skete der efterfølgende?
Please, vær sød at svare... Som berettet i et tidligere indlæg er jeg alene om lillemanden da farmand har raget en efterfødsels reaktion til sig og ikke kan håndtere NOGET som helst omkring Noah. Så mine nerver (og søvnreserver) er meget meget tyndslidte...
KH Janne