Mangler gode ideer til udseende af pakkekalender ophæng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.052 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Miss BananaHammock

Hejsa

Jeg vil gerne lave en pakkekalender til min mand men mangler en god ide til selve ophænget. Altså der hvor man hænger gaverne på. JEg vil gerne at der kan være 24 små pakker på en gang, så de hænger helt fra 1 december allesammen.

Hvis I har en god ide, må I meget gerne vedhæfte et link eller billed 

Og ja, jeg er tideligt på den, men starter nyt job i næste uge og inden jeg får set mig om er det 1 december.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Camillakn

Miss BananaHammock skriver:

Hejsa

Jeg vil gerne lave en pakkekalender til min mand men mangler en god ide til selve ophænget. Altså der hvor man hænger gaverne på. JEg vil gerne at der kan være 24 små pakker på en gang, så de hænger helt fra 1 december allesammen.

Hvis I har en god ide, må I meget gerne vedhæfte et link eller billed 

Og ja, jeg er tideligt på den, men starter nyt job i næste uge og inden jeg får set mig om er det 1 december.

Syntes det her er vildt smart, og nemt lige at lave

http://madebysus.com/Sagertilhojtider.htm

Men et lille råd, hvis du skriver pakkekalender på google og så billeder kommer der rigtig meget frem.. Det var sådan jeg fandt den her ide Der er selvfølgelig os muligheden for at man kan brodere en pakkekalender, og det er faktisk relativt nemt hvis man lige har lidt fingre færdigheder Heh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2011

Miss BananaHammock

Camillakn skriver:

Syntes det her er vildt smart, og nemt lige at lave

http://madebysus.com/Sagertilhojtider.htm

Men et lille råd, hvis du skriver pakkekalender på google og så billeder kommer der rigtig meget frem.. Det var sådan jeg fandt den her ide Der er selvfølgelig os muligheden for at man kan brodere en pakkekalender, og det er faktisk relativt nemt hvis man lige har lidt fingre færdigheder Heh

Tak for svar  Har haft googlet en masse - men glemt at goole billeder istedet for websites. Skide go' ide!!! 

Anmeld

28. oktober 2011

Camillakn

Miss BananaHammock skriver:

Tak for svar  Har haft googlet en masse - men glemt at goole billeder istedet for websites. Skide go' ide!!! 

Heh, nogle ting får man meget mere ud af hvis man googler det på billeder. Men godt jeg lige kunne hjælpe . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.