Prøv lige den her ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

morethanperfect

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

lycly

morethanperfect skriver:

Prøv lige den her

http://www.takethislollipop.com/?ref=nf

FUCK man, jeg turde ikke se den færdig !!!

Anmeld

27. oktober 2011

mariamiss6

æææææhm, når jeg trykker på linket, bliver jeg som det første advaret imod diverse malware, og bedt om at sikre mig jeg er på den ægte facebook side og bla bla bla....

Så loader den, en slikkepind med et barberblad inden i sig dukker op, man trykker på den, og så kommer der en ALEN lang liste over ting man giver tilladelse til,....

Så jeg fandt aldrig ud af hvad det egentlig var, kan du fortælle mig det?

Anmeld

27. oktober 2011

morethanperfect

LunaLykke skriver:

FUCK man, jeg turde ikke se den færdig !!!

Eeeij det skal du da
Det er altså ret skægt  

Anmeld

27. oktober 2011

morethanperfect

mariamiss6 skriver:

æææææhm, når jeg trykker på linket, bliver jeg som det første advaret imod diverse malware, og bedt om at sikre mig jeg er på den ægte facebook side og bla bla bla....

Så loader den, en slikkepind med et barberblad inden i sig dukker op, man trykker på den, og så kommer der en ALEN lang liste over ting man giver tilladelse til,....

Så jeg fandt aldrig ud af hvad det egentlig var, kan du fortælle mig det?

Det svært og forklare ..

Det fordi den går ind og ser ens billeder osv.. Det er en mand som lader som om han kender en og går ind og ser billeder af dig på facebook og kigger dine venner igennem osv .. Og så til sidst står der hvem der er den næste

Anmeld

27. oktober 2011

mariamiss6

morethanperfect skriver:

Det svært og forklare ..

Det fordi den går ind og ser ens billeder osv.. Det er en mand som lader som om han kender en og går ind og ser billeder af dig på facebook og kigger dine venner igennem osv .. Og så til sidst står der hvem der er den næste

Hmmmm okay, jeg har bare sådan en følelse af at det er en af de der applikationer man bare ikke skal godkende, af sikkerhedsmæssige årsager..... Mon der kan være noget om det?

Anmeld

27. oktober 2011

morethanperfect

mariamiss6 skriver:

Hmmmm okay, jeg har bare sådan en følelse af at det er en af de der applikationer man bare ikke skal godkende, af sikkerhedsmæssige årsager..... Mon der kan være noget om det?

Det tror jeg ikke .. Jeg har en Mac , og den ville ikke ha tilladet mig at se den hvis der var virus i den ..

Anmeld

27. oktober 2011

mariamiss6

morethanperfect skriver:

Det tror jeg ikke .. Jeg har en Mac , og den ville ikke ha tilladet mig at se den hvis der var virus i den ..

okidoki....

Anmeld

27. oktober 2011

mariamiss6

Meget mærkelig dims....

Anmeld

27. oktober 2011

morethanperfect

mariamiss6 skriver:

Meget mærkelig dims....

Heheh Jeg syns den er rigtig sjov .. Altså at den kan gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.