føler mig som alenemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg må bare ud med det.. Elsker min kæreste så højt men føler mig som alenemor. Og det var ikke lige det jeg ventede at gå ind til da vi blev forældre for en måned siden.. Men hans arbejde fylder så meget. Han tager afsted kl 6.30 er hjemme sen sen eftermiddag og arbejder så videre hjemme hele aftenen.. Han har hende måske max en time pr 24 timer. Max. Og jeg har aldrig tid til mig. Bare lige en time.. For han har ikke tid til at tage hende. Han har selv dårlig samvittighed, men hvad hjælper det lige.. Det er stadig mig der har hende konstant :-( jeg elsker hende, men har også brug for luft her og der..
Måtte ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

lycly

Anonym skriver:

Jeg må bare ud med det.. Elsker min kæreste så højt men føler mig som alenemor. Og det var ikke lige det jeg ventede at gå ind til da vi blev forældre for en måned siden.. Men hans arbejde fylder så meget. Han tager afsted kl 6.30 er hjemme sen sen eftermiddag og arbejder så videre hjemme hele aftenen.. Han har hende måske max en time pr 24 timer. Max. Og jeg har aldrig tid til mig. Bare lige en time.. For han har ikke tid til at tage hende. Han har selv dårlig samvittighed, men hvad hjælper det lige.. Det er stadig mig der har hende konstant :-( jeg elsker hende, men har også brug for luft her og der..
Måtte ud med det

Forstår dig godt, min kæreste arbejdede også rigtig meget da vi lige havde fået min datter. Vi tog en laaang snak om det hvor jeg forklarede ham at jeg fysisk eller psykisk ikke kunne holde til det. Har du prøvet virkelig at sætte dig ned og tage en snak med ham?

Du får lige en 

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Forstår dig godt, min kæreste arbejdede også rigtig meget da vi lige havde fået min datter. Vi tog en laaang snak om det hvor jeg forklarede ham at jeg fysisk eller psykisk ikke kunne holde til det. Har du prøvet virkelig at sætte dig ned og tage en snak med ham?

Du får lige en 

Vi har talt om det men der er ikke noget at gøre. Det han laver lige nu er vigtigt for hans karriere i fremtiden. Forstår bare ikke hans arbejde kan forvente han også arbejder hele aftenen! Det er jo nærmest 70 arbejdstimer om ugen!

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Anonym skriver:

Vi har talt om det men der er ikke noget at gøre. Det han laver lige nu er vigtigt for hans karriere i fremtiden. Forstår bare ikke hans arbejde kan forvente han også arbejder hele aftenen! Det er jo nærmest 70 arbejdstimer om ugen!

Det er heller ikke fair når han er nybagt far. Er det sådan generelt for hans arbejde, eller er det en periode? 

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Det er heller ikke fair når han er nybagt far. Er det sådan generelt for hans arbejde, eller er det en periode? 

Han er elev så det er 1,5 år

Anmeld

27. oktober 2011

mortilflere

Hvis hun sover om aften kan han da godt lytte efter hende

??

Så du kan komme lidt ud

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Hvis hun sover om aften kan han da godt lytte efter hende

??

Så du kan komme lidt ud

Hun sover desværre mega dårligt. Og vil have mad tit

Anmeld

27. oktober 2011

N&J

Men var du ikke klar over det inden I fik jeres guldklump, jeg var selv helt alene med min datter, og ja det er hårdt, især i starten, men man vænner sig til det.

Tænker bare mere at hvis du ved at det med din kærestes arbejdssituation ikke kommer til at ændre sig (det ville måske hjælpe hvis du havde et nogenlunde tidsfrist på hvornår det blev bedre), så må du koncentere dig om at få skabt en hverdag med jeres barn udenom din kæreste, det lyder måske lidt hårdt, men jeg tænker at for at du kan komme igennem den her tid - det næste års tid, så har du brug for at vide præcis hvilke præmisser din hverdag kommer til at fungere under, og ofte er det nemmere at skabe den plads og pusterum hvis man kun regner med det som man kan, og i det her tilfælde er det så at din kæreste ikke har tiden i hverdagene, på den måde er det eneste du bliver skuffet over - hans mangel på samværd med jeres barn, prøv evt. at se om I ikke kan lave et skema i weekenderne udenom hans arbejde - hvis han arbejder der. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.