Graviditets-massage Kolding??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.450 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

PiaRW

Var der måske en som kunne tilbyde graviditetsmassage til rimelige penge, i Kolding eller omegn?

Hilsen en gravid kvinde med maaange lede ryg og lændesmerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Tona

PiaRW skriver:

Var der måske en som kunne tilbyde graviditetsmassage til rimelige penge, i Kolding eller omegn?

Hilsen en gravid kvinde med maaange lede ryg og lændesmerter

I Vejen er der en uddannet massør og alternativ behandler (healer bla også). Hun hedder Nancy og ejer et sted der hedder Balancehuset. Det er rigtig billigt for en behandling og det er bare så godt. Hun har specielle ting man kan ligge på også så der er plads til maven osv.

Jeg husker ikke helt hvad det koster, men jeg vil gerne prøve at finde hendes nummer til dig hvis det ikke er for langt for dig at køre?  Jeg har i alt fald været der mange gange og været virkelig glad for det.

Anmeld

27. oktober 2011

PiaRW

Det lyder jo lovende!

Ja tak, eller bare en hjemmeside. Det er virkelig en stor hjælp 

Anmeld

27. oktober 2011

Kofoed.

Der var en på Haderslevvej, ved siden af den kinesiske. Men ved altså ikke om hun har lukket, øhh.

Anmeld

27. oktober 2011

PiaRW

Amandas-mor skriver:

I Vejen er der en uddannet massør og alternativ behandler (healer bla også). Hun hedder Nancy og ejer et sted der hedder Balancehuset. Det er rigtig billigt for en behandling og det er bare så godt. Hun har specielle ting man kan ligge på også så der er plads til maven osv.

Jeg husker ikke helt hvad det koster, men jeg vil gerne prøve at finde hendes nummer til dig hvis det ikke er for langt for dig at køre?  Jeg har i alt fald været der mange gange og været virkelig glad for det.

Jeg ha selv fundet hendes hjemmeside. Tusind tak for hjælpen!

http://www.balancehuset-vejen.dk/

Anmeld

27. oktober 2011

Tona

PiaRW skriver:

Jeg ha selv fundet hendes hjemmeside. Tusind tak for hjælpen!

http://www.balancehuset-vejen.dk/

Det var så lidt...hun er rigtig dygtig og sød

Anmeld

27. oktober 2011

PiaRW

Kofoed. skriver:

Der var en på Haderslevvej, ved siden af den kinesiske. Men ved altså ikke om hun har lukket, øhh.

Tak for svar  Syntes bare prisen er lidt pebret der. Håbede nok mest på at finde en som gjorde det i sin fritid, og som var knap så dyr..

Anmeld

27. oktober 2011

Kofoed.

PiaRW skriver:

Tak for svar  Syntes bare prisen er lidt pebret der. Håbede nok mest på at finde en som gjorde det i sin fritid, og som var knap så dyr..

Sådan en kender jeg desværre ikke, manglede selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.