angst for at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

B&J

Dansker I Holland skriver:

Og kondomer er IKKE 110 procent sikre Det står på pakken

nej det ved jeg godt det var hvis hun brugte p-piller og han brugte gummie så er de jo næsten 110% sikker i den ene eller den anden ende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

B&J

Øhhh jo man kan sagtens få mens selvom man er gravid. Har en veninde som først opdagede hun var gravid da hun var 5 mdr henne, fordi hun fik sin mens.

ja det er helt rigtigt men det sker ikke særlig tit og jeg ville da også syntes det var underligt hvis jeg kunne mærke spark også

Anmeld

31. oktober 2011

Dansker I Holland

B&J skriver:

ja det er helt rigtigt men det sker ikke særlig tit og jeg ville da også syntes det var underligt hvis jeg kunne mærke spark også

Det skal så lige siges at hun er ekstremt overvægtig, så det kunne hun ikke

Anmeld

31. oktober 2011

Dansker I Holland

B&J skriver:

nej det ved jeg godt det var hvis hun brugte p-piller og han brugte gummie så er de jo næsten 110% sikker i den ene eller den anden ende

Haha ja det er rigtigt smiler...

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Men jeg har ikk været sammen med en mand som er kommet i mig, har først fået det dårligt efter jeg er begyndt på p-ring, jeg har fået mit lort som det skal.. Og dertil også negative teste...

Så kan jeg da kun slappe a og læne mig tilbage og bare holde forholdsreglerne ved legen

Anmeld

31. oktober 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Men jeg har ikk været sammen med en mand som er kommet i mig, har først fået det dårligt efter jeg er begyndt på p-ring, jeg har fået mit lort som det skal.. Og dertil også negative teste...

Så kan jeg da kun slappe a og læne mig tilbage og bare holde forholdsreglerne ved legen

Nååå ok smiler.. SÅ synes jeg bare du skal tage det roligt hehe...

Anmeld

31. oktober 2011

SjeBets

jeg har det sådan, jeg er panisk for at blive gravid, jeg tester mig selv hver mdr. jeg har et mindre lagert af G.teste og det er ikke fordi jeg vil være gravid. 

Det hele er fordi at jeg for nogle år siden var syg, kastede op, og der må p-pillen så været røget med op, vi havde sex, jeg tog en fortrydelsepille dagen efter BARE for at være sikker, 6 uger efter var jeg gravid og det var bare ikke lykken. Fik det fjernet fordi på det tidspunkt i mit liv, kæmpede jeg bare med at holde mig selv i live. Så ikke flere børn, men ikke jeg fortryder, men har bare aldrig lyst til at skulle have en abort igen, så idag er jeg panisk for at blive gravid. På grund af det forløb... og det er bare så ufedt ... 

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nååå ok smiler.. SÅ synes jeg bare du skal tage det roligt hehe...

JA Tror bare jeg blir sindssyg af at gå hjemme, og ved at have de symptomer fra den p-ring så jeg kan få alt til at virke ægte:s

Anmeld

31. oktober 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

JA Tror bare jeg blir sindssyg af at gå hjemme, og ved at have de symptomer fra den p-ring så jeg kan få alt til at virke ægte:s

Anmeld

31. oktober 2011

B&J

okay... det var da træls jeg er glad for jeg kunne mærke min søn og jeg var også meget meget overvægtig den gang men ja der er jo også forskellige måder hvordan man ligger på

bare det var et ønske barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.