Babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

sabrina89

Andre der går til svømning med jeres børn? Vi er lige startet idag og Freja sys det var så skønt at flyde rundt i vandet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

FruHolm <3

sabrina89 skriver:

Andre der går til svømning med jeres børn? Vi er lige startet idag og Freja sys det var så skønt at flyde rundt i vandet.

jeg gik til babysvømning med min dreng til han var knap 6 måneder, her er lidt billeder hvor han var 6 uger , det under vand er han knap 2½ måned

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2011

sabrina89

MinBabyOscar <3 skriver:

jeg gik til babysvømning med min dreng til han var knap 6 måneder, her er lidt billeder hvor han var 6 uger , det under vand er han knap 2½ måned

Ej nogle gode billeder.. Vi må ha farmand med en dag så han kan  tage billeder. Freja var den yngste på holdet så vi kunne ikke rigtig være med til noget. Så hun flød bare rundt

Anmeld

27. oktober 2011

FruHolm <3

sabrina89 skriver:

Ej nogle gode billeder.. Vi må ha farmand med en dag så han kan  tage billeder. Freja var den yngste på holdet så vi kunne ikke rigtig være med til noget. Så hun flød bare rundt

ja er også glad for vi fik taget billeder Oscar var også den yngste, han var 5 uger da vi startede så han lå også bare og sprællede derud af 

Anmeld

27. oktober 2011

th

sabrina89 skriver:

gå selv med vores søn, da jeg selv er udd. baby træner... men hvorfor var du ikke med. mine elever var med fra 6 uger, selvfølgelig ikk alle ting men mange af tingene var de da med i.

Anmeld

27. oktober 2011

sabrina89

th skriver:

gå selv med vores søn, da jeg selv er udd. baby træner... men hvorfor var du ikke med. mine elever var med fra 6 uger, selvfølgelig ikk alle ting men mange af tingene var de da med i.

Hun er 7 uger. og de andre er 4 måneder og op efter. de dykker og spraller rundt. men tror også at vi skal dykke måske om 2 gange. vores træner sagde at hun lige skulle vende sig til det så vi skulle ikke give hende alt for mange indtryk den første gang

Anmeld

27. oktober 2011

th

sabrina89 skriver:

Hun er 7 uger. og de andre er 4 måneder og op efter. de dykker og spraller rundt. men tror også at vi skal dykke måske om 2 gange. vores træner sagde at hun lige skulle vende sig til det så vi skulle ikke give hende alt for mange indtryk den første gang

ja det er mange indtryk, men mine elever bliver dukket 2 gang og første gang hvis jeg kan mærke på baby plus forældre at de er klar det er vigtigt at man kommer hurtigt i gang men glæd dig det er så dejligt

Anmeld

27. oktober 2011

sabrina89

th skriver:

ja det er mange indtryk, men mine elever bliver dukket 2 gang og første gang hvis jeg kan mærke på baby plus forældre at de er klar det er vigtigt at man kommer hurtigt i gang men glæd dig det er så dejligt

Sys også det er dejligt at jeg kan lave noget andet med hende end bare at sidde og nusse og putte (det er nu også meget dejligt )

Anmeld

27. oktober 2011

Frk.S

Vi har også tænkt os at gå til babysvømning med vores Freja. Hun elsker at komme i bad, så jeg er ret sikker på at dette også er et hit.

Jeg skal dog lige være sikker på at jeg må komme i vandet - jeg har døjet en del med en infektion i livmoderen, så jeg skal ikke risikere noget. Men jeg skal til 8 ugers us i morgen. Hvis lægen siger god for det, tilmelder vi os hurtigst muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.