Så gik den dsv. ikke mere :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Dinsen

Hej Piger... 

Lige lidt ynk her fra... (til trods for det nok alligevel er den bedste besluttning)

Jeg er omk. halvvejs i graviditeten (hold da op som tiden flyver afsted) Har den sidste tid gået og haft det rigtig skidt pga. bla. min epilepsi, og den har self. indvirkning på graviditeten.. 

Havde håbet jeg kunne blive ved med at arbejde, men lægerne fra Århus sygehus, anbefalder at jeg ska sygemeldes.. og det er her med sket.. Har sidste dag i morgenog selv om jeg godt ved det er det bedste, så føler jeg det bare som et enormt nederlag, og så kommer jeg til at savne børnene ubeskrivelig megt, og self. min fantastisk kollega.. 

Men føler mig bare så svag at jeg ikke ka klare et skide job

Øv og snøft, det hjælper heller ik på det at min kærste PT er på skole i Hadsten og er kun hjemmme i weekenderne helt indtil den 16 dec. - der er skisme lang tid til... 

Bare li lidt ynk her fra.. 

Ha en go aften.  

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Peanut

Årh hvor kan jeg godt forstå dig..

Det er også en af de ting jeg håber at komme til at undgå..

herfra

Anmeld

27. oktober 2011

Dinsen

Peanut skriver:

Årh hvor kan jeg godt forstå dig..

Det er også en af de ting jeg håber at komme til at undgå..

herfra

Tak ska du ha´

Anmeld

27. oktober 2011

B&J

det er jeg ked af du skal men det er nok det bedste så sender dig en masse krammer

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

27. oktober 2011

merichs

Dinsen skriver:

Hej Piger... 

Lige lidt ynk her fra... (til trods for det nok alligevel er den bedste besluttning)

Jeg er omk. halvvejs i graviditeten (hold da op som tiden flyver afsted) Har den sidste tid gået og haft det rigtig skidt pga. bla. min epilepsi, og den har self. indvirkning på graviditeten.. 

Havde håbet jeg kunne blive ved med at arbejde, men lægerne fra Århus sygehus, anbefalder at jeg ska sygemeldes.. og det er her med sket.. Har sidste dag i morgenog selv om jeg godt ved det er det bedste, så føler jeg det bare som et enormt nederlag, og så kommer jeg til at savne børnene ubeskrivelig megt, og self. min fantastisk kollega.. 

Men føler mig bare så svag at jeg ikke ka klare et skide job

Øv og snøft, det hjælper heller ik på det at min kærste PT er på skole i Hadsten og er kun hjemmme i weekenderne helt indtil den 16 dec. - der er skisme lang tid til... 

Bare li lidt ynk her fra.. 

Ha en go aften.  

Kram

Øv det lyder da heller ikke særlig sjovt... Men du skal jo passe på dig selv og baby

Anmeld

27. oktober 2011

Nessie

Det var da også en kedelig besked at få, men det er jo vigtigt at passe på jer begge to

Anmeld

28. oktober 2011

Dinsen

Tak for alle jeres  det er sødt af jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.