problemmer med amning.. hjælp.. MME??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

hej håber i kan hjælpe mig lidt.

jeg er ldit frustreret. jeg ammer normalt fuldt ud men har idag og noget af natten haft en umulig og næsten utrøstelig datter. jeg har prøvet og få fat i sundhedsplejesken men uden held.

jeg har på formeneren at det er fordi hun ikke får nok at spise, da jeg ikke syntes at mine bryster giver så meget som de plejer og hun vil ligge ved dem hele tiden.

jeg har derfor tænkt på om jeg ikke kunne købe noget MME og suplere med når hun har fået bryst.

hvad mener i om det ??

hilsen den frustrerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

AndreasMor84

hvor gammel er din datter? og hvor tit ammer du hende?

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

AndreasMor2011 skriver:

hvor gammel er din datter? og hvor tit ammer du hende?

hun er 7 uger og jeg ammer normalt ca. hver 2,5 - 3 time

Anmeld

27. oktober 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

hun er 7 uger og jeg ammer normalt ca. hver 2,5 - 3 time

min tanke er, at hun kan have et appetitspring.. rigtig mange supplerer amningen med en flaske mme inden sengetid. Måske det var en mulig løsning for jer.

Er der ik åben hus arrangementer hvor du bor og hvor du kan snakke med en sp ogevt få hende vejet?

Anmeld

27. oktober 2011

sne190810

Hvis du gerne vil fortsætte med at amme, så syntes jeg du skal undlade MME. Du skal bare ligge hende til så tit hun vil. Hun er sikkert ved at have et appetit spring. Det betyder at fordi hun jo er blevet større, kræver hun ogs at få mere at spise. Og for at få mere at spise, skal hun jo øge din mælkeproduktion, altså sætte den lidt op. Og det gør små babyer ved at vise de er sultne hele tiden, for på den måde går de ind og stimulere brystet til at producere mere mælk.

Så nej, hvis du gerne vil blive ved med at amme så skal du ikke begynde at give MME. For så går det jo ind og erstatter det som dine bryster sagtens kan give, hvis du bare i denne periode lægger hende så tit til, som hun vil.

Men vil du gerne igang med at give MME, så jooe så skal du da bare det Men så skal du nok indstille dig på at det stille og roligt bliver mere og mere MME du til sidst giver, da din mælkeprodution ikke liver øget på den måde som den naturligt ville, og derved med tiden falde og til sidst helt forsvinde

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.