Barnevogn på nørreport st i myldretid-må man det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.950 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

170811

Man må ikke stå af og på, på nørreport i myldretid med sin cykel. Må man med sin barnevogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

2721

170811 skriver:

Man må ikke stå af og på, på nørreport i myldretid med sin cykel. Må man med sin barnevogn?

Ja, det må man godt

Anmeld

27. oktober 2011

K&S

170811 skriver:

Ja, selvfølgelig  

Anmeld

27. oktober 2011

Pige2009

170811 skriver:

Kan ikke se, hvorfor man ikke skulle måtte det?

Anmeld

27. oktober 2011

lycly

Ja, så længe de ikke siger andet, så tror jeg da godt man må De kan jo næsten ikke forbyde det

Anmeld

28. oktober 2011

170811

Vil lige opdatere og sige at man GODT må tage sin barnevogn af og på stog på nørreport station (i myldretiden) ! MEN - det var fuldstændig umuligt for mig at komme ud af toget pga cykler i toget :p

Anmeld

28. oktober 2011

N&J

170811 skriver:

Vil lige opdatere og sige at man GODT må tage sin barnevogn af og på stog på nørreport station (i myldretiden) ! MEN - det var fuldstændig umuligt for mig at komme ud af toget pga cykler i toget :p

Til en anden gang, så lad vær med at stå på i enderne, du må gerne have din barnevogn med ind i de små mellemrum - højst en dog af gangen, men så er det meget nemmere at komme ud og ind. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.