Hvad har i mest lyst til at spise når i læser det her:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Muffinmus

Jeg har frygteligt meget lyst til juleand med lækre kartofler og brun sovs til....desværre skal vi vist have spaghetti aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

-Sigrid-

MariaE skriver:

Jeg har frygteligt meget lyst til juleand med lækre kartofler og brun sovs til....desværre skal vi vist have spaghetti aften

Haha jeg har lyst til at fortælle dig så at vi har en and liggende i køleskabet så, til på lørdag hvor vi også skal have kartofler m brun sovn, små brune kartofler, rådkål og risalamande 

Anmeld

27. oktober 2011

Fru Aagaard

Er det så nu jeg skal skrive min mand nedlagde ænder i går og de er lige lagt i fryseren efter de er plukket og det hele

Jeg elsker bare julekonfekt og mest af alt honningkagerne .. MUMS....

Anmeld

27. oktober 2011

Muffinmus

sikke da en frygtelig masse ænder der lige pludselig springer frem

Anmeld

27. oktober 2011

4kløver

Os mig.. er gået igang med at lokke sønnen til and her den 10 hvor han fylder år, men han vil heller på MAC

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Arj for helvede, nu har jeg jo lyst til den vildeste julemiddag og hvad står menuen på?

Koteletter i fad

Mmmm... honningkager, havregrynkugler, julekonfekt med chokolade, hasselnødder, mere chokolade og til sidst hasselnødder - fedtebrød og jødekager.... ÅH ÅH!

Anmeld

27. oktober 2011

Maja_4000

Også mig ! Har haft lyst til det i flere uger Desværre har budgettet ikke lige været til det .. Men satser på at vi skal have det her i weekenden ;D

Anmeld

27. oktober 2011

norenberg

fik and i går med brunekartofler, waldorfsalat, rådkål osv i går og sluttede lige af med ris alamande...uhmm det var godt...i dag står den på fyldt svinemørbrad, bagte kartofler og salat...vi har mission tøm fryseren lige for tiden....

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

MariaE skriver:

NAM!!! elsker and og alt hvad der ellers hører til julen af fede og søde sager  så er det kedeligt at sku ha rester fra igår med sådan en teaser der

Anmeld

27. oktober 2011

Leonora25

4kløver skriver:

Os mig.. er gået igang med at lokke sønnen til and her den 10 hvor han fylder år, men han vil heller på MAC

Åh nej, han ved da ikke hvad der er godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.