Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Det fik jeeeg igår - det brændte bare på, blev ikke tyk nok og så havde kæresten glemt at fortælle mig at vi ikke have mere smør
Det fik jeeeg igår - det brændte bare på, blev ikke tyk nok og så havde kæresten glemt at fortælle mig at vi ikke have mere smør
Øv da
Janni. skriver: Øv da
Ja, jeg var også dybt skuffet - dog mest over smøren, og mine hormoner gik helt amok og jeg var ved at tude eller slå ham - hele verdenen var imod mig, det var frygteligt
Her serveres det wok i aften Med kylling, gulrødder, sukkererter, babymais, bambusskud, vandkastanjer og sesamfrø. Mums mums
Morellen skriver: Her serveres det wok i aften Med kylling, gulrødder, sukkererter, babymais, bambusskud, vandkastanjer og sesamfrø. Mums mums
Orh lækkert !
Vi skal have boller i karry med ris og grøntsager..
MelikkazMoar skriver: ja, jeg er så blank idag.. der er kun mig og manden hjemme og så selvfølgelig lille pigen, men hende er der ordnet mos til så, hvad skal i have i aften ?
ja, jeg er så blank idag.. der er kun mig og manden hjemme og så selvfølgelig lille pigen, men hende er der ordnet mos til
så, hvad skal i have i aften ?
Vi skal have medisterpølse og pasta... men ved endnu ikke om det bliver skruer eller de lange spaghettier
BONES - da jeg har fødselsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128