Vi har været i zoo - Med billeder ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Maja_4000

Vi var i Københavns Zoo i søndags .. Sammen med min kærestes 4 brødre

Caroline sov stortset hele dagen  Hun var kun vågen i tropezoo ( vi ventede med at gå derind til hun vågnede , fordi man ikke må tage barnevogne med derind :b ) og bagefter løb vi nærmest hen til flodhestene , for at nå dem inden der blev lukket .. Og så tog vi hjem :b 

Nå , men vi andre fik set en masse dyr .. Jeg har været der maaange gange de sidste par år , fordi min far arbejder der :b Men min kærestes brødre havde ikke været der siden de var små .. Faktisk kunne de slet ikke huske at de havde været der

Lige lidt billeder .. Desværre ikke så mange af vores dejlige baby .. Så tillader mig at ligge "lidt" af hende , som ikke er taget i zoo Hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

emsaroto

ej hvor hyggeligt!

Anmeld

27. oktober 2011

Maja_4000

emsaroto skriver:

ej hvor hyggeligt!

Dét var det også ! Tror bare vi var der med halvdelen af København Hehe

Anmeld

27. oktober 2011

Giraffen

Maja_4000 skriver:

Vi var i Københavns Zoo i søndags .. Sammen med min kærestes 4 brødre

Caroline sov stortset hele dagen  Hun var kun vågen i tropezoo ( vi ventede med at gå derind til hun vågnede , fordi man ikke må tage barnevogne med derind :b ) og bagefter løb vi nærmest hen til flodhestene , for at nå dem inden der blev lukket .. Og så tog vi hjem :b 

Nå , men vi andre fik set en masse dyr .. Jeg har været der maaange gange de sidste par år , fordi min far arbejder der :b Men min kærestes brødre havde ikke været der siden de var små .. Faktisk kunne de slet ikke huske at de havde været der

Lige lidt billeder .. Desværre ikke så mange af vores dejlige baby .. Så tillader mig at ligge "lidt" af hende , som ikke er taget i zoo Hehe

det ser bare rigtig hyggeligt ud og hun ligner godt nok en lille ballademager og charmetrold Caroline, især der hvor hun er på vej ud fra køkkenet - hun har det der "jeg ved godt jeg ikke må det her, men det gør ikke noget når jeg er så sød og charmerende" - blik

Anmeld

27. oktober 2011

Maja_4000

Giraffen skriver:

det ser bare rigtig hyggeligt ud og hun ligner godt nok en lille ballademager og charmetrold Caroline, især der hvor hun er på vej ud fra køkkenet - hun har det der "jeg ved godt jeg ikke må det her, men det gør ikke noget når jeg er så sød og charmerende" - blik

Hehe .. Du har helt ret  

Og tak ;D

Anmeld

27. oktober 2011

Nessie

Det ser ud til at have været en god tur i dejligt vejr

Hvor er hun sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.