Er det normalt - når man starter nyt job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.605 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Miss BananaHammock

At være nervøs og pludselig blive i tvivl om man nu kan leve op til de forventninger der er?

Jeg starter nyt job 1/11 og var lige forbi for at holde kort møde om vagter i næste uge osv. Også kunne jeg mærke at jeg får meget frietøjler og en masse nye opgaver - hvilket er MEGA fedt og MEGA spændende - men på vejen hjem kom der pludselig tanker om jeg nu kan leve op til alle de ting jeg sagde til ansættelsessamtalen og de forventninger min kommende chef har... 

Det er ganske normalt ik? 

Tror bare jeg har brug for en fortrøstning om at andre også bliver nervøse! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

SpunkenJo

At være nervøs og pludselig blive i tvivl om man nu kan leve op til de forventninger der er?

Jeg starter nyt job 1/11 og var lige forbi for at holde kort møde om vagter i næste uge osv. Også kunne jeg mærke at jeg får meget frietøjler og en masse nye opgaver - hvilket er MEGA fedt og MEGA spændende - men på vejen hjem kom der pludselig tanker om jeg nu kan leve op til alle de ting jeg sagde til ansættelsessamtalen og de forventninger min kommende chef har... 

Jeg håber det er helt normalt!!

For du har lige beskrevet mine tanker omkring start af nyt job 1/12.....

Anmeld

27. oktober 2011

Miss BananaHammock

SpunkenJo skriver:

Jeg håber det er helt normalt!!

For du har lige beskrevet mine tanker omkring start af nyt job 1/12.....

så lad os blive enige om at det er normalt! 

Anmeld

27. oktober 2011

*Sofie*

Miss BananaHammock skriver:

Havde de samme tanker...og jeg er 'kun' elev

Anmeld

27. oktober 2011

Nessie

Du er helt normal

Og så er det jo ikke det eneste du har at spekulere på, det gør det jo heller ikke nemmere

Og tillykke med jobbet, forresten

Anmeld

27. oktober 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Det er vist helt normalt - eller det håber jeg da. Jeg har det nemlig præcis sådan selv... Lad os tænke på hinanden den 1/11-2011

Anmeld

27. oktober 2011

betski

Jo det er vist meget normalt. Sådan havde jeg det også da jeg skulle starte på mit nuværende og tidligere job. Der er mange engelsk talene her hvor jeg er nu og så kom jeg pludselig i tvivl om jeg overhovdet kunne snakke engelsk ud over at bestille to øl Men det går jo fint - selvfølgelig er der udfordringer, og heldigvis for det. Ellers tror jeg mit arbejde ville være kedeligt

Tillykke med jobbet !!

Anmeld

27. oktober 2011

Miss BananaHammock

Nessie skriver:

Du er helt normal

Og så er det jo ikke det eneste du har at spekulere på, det gør det jo heller ikke nemmere

Og tillykke med jobbet, forresten

hehe.. tak 

Nej det er jo det og da det er et fysisk arbejde så er jeg jo ikke 100% de første 14 dage - men sådan er det jo. Så må jeg bare være 100% på med alt det andet 

Anmeld

27. oktober 2011

Miss BananaHammock

SØS skriver:

Det er vist helt normalt - eller det håber jeg da. Jeg har det nemlig præcis sådan selv... Lad os tænke på hinanden den 1/11-2011

Aftale! 

Anmeld

27. oktober 2011

Miss BananaHammock

duddi. skriver:

Jo det er vist meget normalt. Sådan havde jeg det også da jeg skulle starte på mit nuværende og tidligere job. Der er mange engelsk talene her hvor jeg er nu og så kom jeg pludselig i tvivl om jeg overhovdet kunne snakke engelsk ud over at bestille to øl Men det går jo fint - selvfølgelig er der udfordringer, og heldigvis for det. Ellers tror jeg mit arbejde ville være kedeligt

Tillykke med jobbet !!

tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.