Firma julefrokost - HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

sismofutten

Hej!

I bliver simplethen nødt til at hjælpe mig.
Jeg står for årets julefrokost på mit arbejde, men er bare på helt bar bund, så please kom med erfaringer, gode råd og ideer

Vi er ca. 20 personer, og har et budget på kr. 600 pr. person, og skal holde julefrokosten den 9. december

HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Sir William

Hva med et tema, sådan lidt jule charleston.

Kvinderne i smarte charlestonkjole, mændene i habit og slikhår.

Så skal I "bare" stable en bar op, hvor der kan mixes forskellige drinks enten kan I hyre en ekstern barmand eller I kan lave vagter. Der er rigtig mange med mobile barer, hvor du betaler et beløb pr. person for fri bar.

Angående maden, så kan I lave noget simpelt og klassisk dansk julefrokost eller finde noget der vil passe til stilen.

Det er selvfølgelig ikke en klassisk julefrokost, men lidt mere stilet og med et tema, hvor alle kan være med.

Kommer selvfølgelig lidt an på om dine kollegaer er til sådan noget, men det kan klart holdes inden for budgettet.

Er selv typen som synes det er fedt med temafest.

En anden mulighed ville være at lave festen som et "Jule Murder Mystery" men det kræver så bare lidt mere. Her vil folk også kunne forsøge sig som "skuespillere" og alle skulle spille en rolle. Det er også muligt at finde en "gamemaster" der kan styre legene.

Anmeld

27. oktober 2011

Bshizzle

Læser da lige med her, da min Mand osse skal stable en julefrokost på benene til hans ansatte..

Men ja.. et tema til en fest er en genial ide.
Udklædning af en art, samt pynt der passer til..

Sidste år lavede vi frit tema hvor folk kom i deres fine tøj hvor der var pyntet op i KÆMPE jule stemning..
Så spillede vi pakke spil.. de havde alle 2 pakker med hver og efter det havde vi lavet et Banko-spil ( hvor min mand havde stået for alle banko-pakkerne )..
Dette tog heeeeleee aften, og alle var så glade og tilfreds..

Men live musik.. Spil i mange former.. små fortællinger om de sjove ting der er sket i firmaet.. mm.. - altid hyggeligt

Af mad er op til en selv..
Alm Julemad som f.eks and / flæskesteg er altid et hit.... Men et koldt bord med rugbrød med ALT til er osse et hit

Anmeld

27. oktober 2011

Zafir

Altså sidste gang jeg var med til julefrokost på mit arbejde, da lavede vi raclette halløj Vi skulle holde det for et ganske lille beløb pr. mand. Det var rigtig hyggeligt. Vi var i kælderen på vores arbejde og havde lavet lækkerier til racletterne og havde singstar ballade på projectoren bagefter.
Men med 600 kr pr. person, er der jo også råd til sjov og ballade. Så kunne man jo sagtens gøre både sjov og ballade ude også lave sådan en ting bagefter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.