Dagplejen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

janne1986

Har nu i et par mdr været utilfreds med min dagplejer, når vi kommer og aflevere vores datter så kommer der tit et andet forældre par som bare vader ind, smider deres barn i favnen på dagplejeren...

Har et stykke tid været ked af og aflevere fordi jeg føler jeg ik kan få afleveret ordenligt....

Er ikke så god til at komme med tingene når de opstår, så imorges gjorde faderen det dælme igen... Så jeg gik igen... Hun ringede så og spurgte hva det gik ud på...

Jeg stor tudede bare, jeg var fuldstændig rasende arrig!!!!  Og havde jeg ik gået tror jeg det havde gået ud over faderen.... Men nu har jeg endelig fået det sagt til min dagplejer, hun ku godt se det når jeg sagde det...

Så det var dejligt...

Selvom jeg nu har lidt dårlig samvittighed... ved ik engang hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Nessie

Jeg tror helt ærligt at jeg bare ville sige til faderen: "nå, du har nok travlt, hva'?"

Enten er han en arrogant type der er ligeglad, eller også har han ikke tænkt på, at du måske godt vil have en roligere farvel-seance med dit barn.

Og så ville jeg nok bare vente et øjeblik, så har DP jo nok tid til jer

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Nessie skriver:

Jeg tror helt ærligt at jeg bare ville sige til faderen: "nå, du har nok travlt, hva'?"

Enten er han en arrogant type der er ligeglad, eller også har han ikke tænkt på, at du måske godt vil have en roligere farvel-seance med dit barn.

Anmeld

27. oktober 2011

janne1986

Nessie skriver:

Har ventet RIGTIG mange gange.... Og gider simpelthen ikke bagi køen bare fordi han valser ind som om han ejer det hele....

Tror også jeg vil sige noget hvis det sker igen, for nu er dagplejeren opmærksom på jeg synes det er træls.... Så kan bedre få mig til det nu.. Tror jeg.... Håber jeg.....

De er "vigtige" både moderen og faderen... Sådan "her kommer vi" og med 1 meter mellem albuerne....

Anmeld

27. oktober 2011

Nessie

janne1986 skriver:

Har ventet RIGTIG mange gange.... Og gider simpelthen ikke bagi køen bare fordi han valser ind som om han ejer det hele....

Tror også jeg vil sige noget hvis det sker igen, for nu er dagplejeren opmærksom på jeg synes det er træls.... Så kan bedre få mig til det nu.. Tror jeg.... Håber jeg.....

De er "vigtige" både moderen og faderen... Sådan "her kommer vi" og med 1 meter mellem albuerne....

Så skal han bare have at vide, at det ikke er i orden, og at du faktisk var ved at skulle sige farvel til dit barn.

Alle børn er lige vigtige, uanset hvilke forældre de har, og hvad de laver

Anmeld

27. oktober 2011

janne1986

Nessie skriver:

Så skal han bare have at vide, at det ikke er i orden, og at du faktisk var ved at skulle sige farvel til dit barn.

Alle børn er lige vigtige, uanset hvilke forældre de har, og hvad de laver

Ja jeg ved det...

Men har virkelig svært ved at sige noget før bægeret flyder totalt over som det gjorde idag.... Men så er jeg også så tosset at det er lidt overdrevent.....

Men vi fik det afklaret, heldigvis, ellers havde jeg også skiftet dagpleje på stedet!

Anmeld

27. oktober 2011

Nessie

janne1986 skriver:

Ja jeg ved det...

Men har virkelig svært ved at sige noget før bægeret flyder totalt over som det gjorde idag.... Men så er jeg også så tosset at det er lidt overdrevent.....

Men vi fik det afklaret, heldigvis, ellers havde jeg også skiftet dagpleje på stedet!

Og det ville jo egentlig være lidt synd, hvis I ellers er glade for DP, det er jo de forældre det er galt med

Anmeld

27. oktober 2011

janne1986

Nessie skriver:

Og det ville jo egentlig være lidt synd, hvis I ellers er glade for DP, det er jo de forældre det er galt med

Det ville være rigtig trist....

Heldigvis var det kun hvis hun slet ik ville hjælpe til og gøre noget...

Har selv arbejdet i vuggestue, og kom der nogen og "smed deres barn ind" fik de altså også og vide hvis man var ved ta tage imod en anden at de lige måtte vente to sek....

Anmeld

27. oktober 2011

Nessie

janne1986 skriver:

Det ville være rigtig trist....

Heldigvis var det kun hvis hun slet ik ville hjælpe til og gøre noget...

Har selv arbejdet i vuggestue, og kom der nogen og "smed deres barn ind" fik de altså også og vide hvis man var ved ta tage imod en anden at de lige måtte vente to sek....

Det mindste man kan gøre er da også at vente et øjeblik, det er jo ikke fordi det kommer til at tage flere timer.

Det er ganske almindelig pli. Vi skal alle være her, og have en god start på dagen, store som små

Anmeld

27. oktober 2011

janne1986

Nessie skriver:

Det mindste man kan gøre er da også at vente et øjeblik, det er jo ikke fordi det kommer til at tage flere timer.

Det er ganske almindelig pli. Vi skal alle være her, og have en god start på dagen, store som små

Var også mest harm over at forældrene ik selv ku se det var lidt underligt og gøre sådan....

Meeen... Man er jo så forskellig, synes bare selv det er almindelig hflighed lige og vente de to min....

Men er sikker på vi får orden på det nu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.