Jeg er gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

henh01

Jeg har lige fået tilbudt plads til Noam i det mest belastet område... Jeg er så skuffet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Kan du ikke takke nej?

Anmeld

27. oktober 2011

wamse

Du har ikke lyst at se stedet inden du takker nej? Det kunne jo overraske positivt

Anmeld

27. oktober 2011

Rsa

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor... Bor selv i Aarhus og her er der megen pladsmangel

Fik selv tilbudt en dagpleje til min datter og blev som dig, enormt skuffet da jeg absolut ikke vil have hende i dagpleje og ej heller havde skrevet hende op til dagpeje.

Snakkede med pladsanvisningen, stille og rolig, og fik i sidste ende tilbud en vuggestueplads udenfor vores eget distrikt. Dog tager det mig kun 10.minutter på cyklen, at komme derop. Så så langt væk er det heller ikke, bare fordi man kommer udenfor distriktet.

Du kan evt. forhøre dig, hvordan det ser ud i vuggestuer lidt udenfor det distrikt du bor i?

Jeg gjorde det, at jeg lavede en hel liste med institutioner udenfor distriktet og spurgte til dem ang. pladser. Da jeg på forhånd ved, at dem man bliver omstillet til på pladsanvisningen, kun sidder med det pågældende distrikt og kun kan se efter eventuelle pladse, hvis man selv har konkrete institutioner at spørge til.

Pøj pøj

Anmeld

27. oktober 2011

Lise

Her i min kommune, er der også mange der får tilbudt vuggestuepladser i det mest belastede område først (er heldigvis selv gået fri). Men så kan man fortsat stå på venteliste, så man står til overflytning, og så få den vuggestue man gerne vil have - eller i hvert fald en bedre............... Der er ikke gået mere end et par måneder.

Men det kan jo også være en god institution selvom den ligger i et belastet område. Tjek den ud

Anmeld

27. oktober 2011

henh01

Jeg kender en del til institutionen og det er en udemærket institution, men vi har 2,5 km hver vej fra bopæl til inst og det er i stik modsatte retning end hvor jeg skal hente min datter. Ja jeg er nok bare lidt negativ nu.

MHT overflytningen så har jeg bestemt også tænkt mig at søge overflytning til den inst der ligger hvor vi bor, men synes samtidig det er synd at han skal skifte inst når han er så lille. Men det er måske vilkårene for at få dagligdagen til at hænge sammen.. ØV! Havde bare ikke lige regnet med det da jeg står nr 1 til vores 2. prioritet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.