tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

*Sofie*

Anonym skriver:

Det er netop fordi jeg syntes det er for pinligt at jeg ikke har været afsted så længe! Jeg er så flov over det og det har jeg været længe. Det er derfor der er gået så lang tid. Jeg har ringet og sagt jeg ikke kommer. Jeg er ikke bange for at gå til tandlæge. Syntes bare jeg er et mega fjols fordi jeg ikke har været til tandlæge så længe Jeg er jo "ordentlig" i alle andre aspekter af livet!

Sidste år fik jeg også problemer med mine visdomstænder...og jeg havde heller ikk været hos tandlægen i ca 10 år.
Ja, det er da dumt at man ikk har fået taget sig sammen, men ligefrem at synes at det er pinligt og være flov overfor tandlægen...ai, det ska du altså ikk være!!
Min nuværende tandlæge (som jeg er rigtig glad for) gav mig lige 'tsk tsk-blikket' da jeg kom op til ham sidste år og fortalte at det altså var mega længe siden jeg sidst havde fået kigget på mine tænder...
Så afsted med dig!!!
Hvis ikk din vilje får dig afsted...så gør smerterne sikkert. For når sårn nogle visdomstænder bøvler...så gør det edderfandansme ondt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jamen hvis du synes det er flovt, hvad hjælper det så at udsætte det igen? tandlægerne finder formenligt INTET i din mund de ikke har set før

Ja, det hjælper ikke en skid!! Det er jeg da godt klar over, men jeg håndtere bare ikke situationer, hvor jeg er presset særlig godt læs tuder så tårerne sprøjter

Anmeld

27. oktober 2011

babymus77

Pludselig kommer dagen hvor du er parat:-) jeg havde heller ikk været afsted i 8-10 år det er 1 år siden jeg pludselig fik mig taget sammen:-)) det "kostede" mig omkring 12000, !! En rodbehandling hvor jeg lige har fået den rodbehandlet om nu, en tandudtrækning her for kort tid siden da der kom betændelse efter det år her:-) mine tænder er i orden nu!! Og hvilken glæde!!! Pludselig er man klar!!! Jeg ku ikke pga angst for tandlæger, men nok også den følelse af flovhed!!! Så ka godt følge dig!!!

Anmeld

27. oktober 2011

sandramor

nu er jeg uddannet ved en tandlæge og kan fortælle at der er mange mange andre i din situation som har rigtig svært ved det...
jeg kan også fortælle dig at du absolut ikke skal varm flov over det... du får måske lige en løftet pegefinger af tandlægen. men mest fordi det er hans job og så siges der ikke mere... tandlæger er vant til at se ja lidt af hvert vil jeg pænt sige... så du har intet at være flov over.... overhovedet... men ved det er rigtig svært for rigtig mange og som en anden sagde... en dag finder du modet og kommer afsted og så vil du helt sikkert sige.. hold kæft det skulle jeg ha gjort noget før. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.