banken har lavet en fejl :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik henstand mens jeg var på DP under min barsel og skulle først genoptage betalingen i dec, hvor jeg fast hvert år har afdragsfrihed så derfor skulle jeg først begynde i januar med afviklingen af min gæld. Meeeeen så ser jeg i dag at der bliver trukket til lånet i denne mdr, jeg får ikke fuld løn fordi jeg først er overgået fra barsel til løn igen nu her. Jeg er så ulykkelig, skulle have lagt en masse til side til flytning, jul osv, men det kan jeg ikke nu fordi de tager 5500 kr ÆV!!!!!

Ville ikke noget andet end at lukke lidt ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Leneur

Anonym skriver:

Jeg fik henstand mens jeg var på DP under min barsel og skulle først genoptage betalingen i dec, hvor jeg fast hvert år har afdragsfrihed så derfor skulle jeg først begynde i januar med afviklingen af min gæld. Meeeeen så ser jeg i dag at der bliver trukket til lånet i denne mdr, jeg får ikke fuld løn fordi jeg først er overgået fra barsel til løn igen nu her. Jeg er så ulykkelig, skulle have lagt en masse til side til flytning, jul osv, men det kan jeg ikke nu fordi de tager 5500 kr ÆV!!!!!

Ville ikke noget andet end at lukke lidt ud.

Jamen så må du jo kontakte dem og fortælle de har lavet en fejl, i forhold til den aftale i har indgået.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Jamen så må du jo kontakte dem og fortælle de har lavet en fejl, i forhold til den aftale i har indgået.

Jeg har lige skrevet en mail, men jeg tror desværre ikke de kan stoppe den så sent..

Anmeld

27. oktober 2011

Leneur

Anonym skriver:

Jeg har lige skrevet en mail, men jeg tror desværre ikke de kan stoppe den så sent..

Hmm, så det er ikke banken du skylder penge? For ellers fører de vel bare pengene tilbage men håber for dig at de får styr på det hele.

Min tidligere bank havde også lavet en fejl, så jeg i mange måneder betalte en andens telefonregning og de penge tilbagebetalte de til mig, plus min egen kvit og frit, så selvom de nogen gange er hårde at bide skeer med, så er de til at snakke med.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Hmm, så det er ikke banken du skylder penge? For ellers fører de vel bare pengene tilbage men håber for dig at de får styr på det hele.

Min tidligere bank havde også lavet en fejl, så jeg i mange måneder betalte en andens telefonregning og de penge tilbagebetalte de til mig, plus min egen kvit og frit, så selvom de nogen gange er hårde at bide skeer med, så er de til at snakke med.

jo jo det er banken jeg skylder. Men det er noget med at de ikke kan trække den tibage når den er kørt i systemet

Anmeld

27. oktober 2011

Louise mortil4

jo det kan de godt og de kan sagtens nå og stoppe den nu. Ellers kan de bare tilbage føre pengene bagefter, det er ikke noget problem så længe det er en aftale i har lavet.

Anmeld

27. oktober 2011

madsenmor

Anonym skriver:

jo jo det er banken jeg skylder. Men det er noget med at de ikke kan trække den tibage når den er kørt i systemet

selvfølgelig kan de det... de vil muligvis prøver at sige noget andet, med hvis det er dem der har lavet en fejl skal og kan de også rette den...

Anmeld

27. oktober 2011

madsenmor

men du bliver nød til at ringe eller tage ned og snakke med dem, der kan være flere dages behandlingstid på en mail...

Anmeld

27. oktober 2011

Lou87

Fat knoglen og ring til dem i stedet og sig det ikk var aftalen..
Husk de er en forretning lige såvel som alle andre!

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

madsenmor skriver:

men du bliver nød til at ringe eller tage ned og snakke med dem, der kan være flere dages behandlingstid på en mail...

Jeg har altid mailet med min rådgievr og fået svar samme dag. I dag har de længe åbnet så jeg afventer lige formiddagen emd og ringer i eftermiddag hvis ikke jeg har fået svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.