Offshore arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Hansen97

Witt skriver:

Kender nogle der arb hos Pam Offshore, .. Men hvad og hvordan og hvorledes ved jeg ikke. Ved de er i norge i noget tid, og så hjem til færøerne igen ..

Min mor's kæreste vil til og søge hos Pam offshore, så kunne evt spørge ham om det var. Du kan jo altid skrive hvis du ikke finder ud af det .

Okay... det navn havde jeg ikke hørt før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Drømme

Hansen97 skriver:

Ja er der nogen der arbejder offshore eller kender nogen der gør??

Og ved hvad mulighederne er.. hvem man skal kontakte osv...

Min far var i Vestas' offshore i en periode og han var vildt glad for det Det includerede også en nytårs aften i London for mig og ham - vildt fedt Men det var primært i England han var..

Ved ikke hvor meget de gør i det længere med fyrringer osv. men det kan jo undersøges

Anmeld

27. oktober 2011

BabyAnno2012

Hansen97 skriver:

okay... er han uddannet redder eller? Min mand er i gang med sidste del til frivillig brandmand... måske det kunne hjælpe ham??

Han er uddannet skibsassistent hvor han så har taget redder certifikat og røgdykker certifikat og noget mere (kan ikk helt huske hvad)

Hvis han skal være på et skib skal han vist have skibsassistent uddannelsen. For min kæreste tog det vist kun 10 uger fordi han i forvejen har en uddannelse som smed. 

Anmeld

27. oktober 2011

bøgelund

Hansen97 skriver:

Ja er der nogen der arbejder offshore eller kender nogen der gør??

Og ved hvad mulighederne er.. hvem man skal kontakte osv...

min kæreste arbejder offshore.. han er pt på et skib i Norge.. han er væk 14 dage, og hjemme mellem 7 og 21 dage ad gangen..

han er ansat ved stjerne stilladser..

bare spørg, hvis der er noget specifikt du vil vide..

Anmeld

27. oktober 2011

bøgelund

NadiaSK skriver:

Er det dig selv der skal søge arbejde derude eller din mand?

I Esbjerg har vi i hvert fald Q-STAR og SEMCO som har offshore stillinger. SEMCO mener jeg har mest med dansk sektor at gøre, mens Q-STAR sender folk til Norge primært.

Men er ikke helt sikker på, hvad du søger og til hvem?

Q-star snyder vist deres ansatte temmelig meget med lønnen..

min kæreste søgte ved dem, inden han blev ansat ved stjerne stilladser.. 

Anmeld

27. oktober 2011

Camilla_a

Hansen97 skriver:

okay... er han uddannet redder eller? Min mand er i gang med sidste del til frivillig brandmand... måske det kunne hjælpe ham??

Der er også schlumberger i Esbjerg, der arbejder min kæreste, han er dog mest på basen, men er nogle gange ude. Men der er også nogle der er ude hele tiden. Det er et rigtig stort firma som er over hele verden. Han har lige været en tur i Norge fordi der er så travlt og de mangler folk der oppe.

Anmeld

27. oktober 2011

Witt

Hansen97 skriver:

Okay... det navn havde jeg ikke hørt før...

Det er noget på Færøerne.. Hvor de sender folk til norge på borplatforme ..

Anmeld

27. oktober 2011

Muttitil1+1

bøgelund skriver:

Q-star snyder vist deres ansatte temmelig meget med lønnen..

min kæreste søgte ved dem, inden han blev ansat ved stjerne stilladser.. 

Ja det gør de desværre... rigtig fusker firma! Min mand blev snydt for mange penge og de har desværre fagforeningen i deres hule hånd, så der er intet at gøre

Godt du gør ts opmærksom på det!

Anmeld

27. oktober 2011

bøgelund

NadiaSK skriver:

Ja det gør de desværre... rigtig fusker firma! Min mand blev snydt for mange penge og de har desværre fagforeningen i deres hule hånd, så der er intet at gøre

Godt du gør ts opmærksom på det!

nej der er ingenting at gøre.. det skulle være rimelig mange penge.. så er os glad for, at vi blev gjort opmærksomme på det, inden han startede.. 

Anmeld

27. oktober 2011

Muttitil1+1

bøgelund skriver:

nej der er ingenting at gøre.. det skulle være rimelig mange penge.. så er os glad for, at vi blev gjort opmærksomme på det, inden han startede.. 

Det er nemlig rigtig mange penge det drejer sig om, og min mand har arbejdet for dem i et par sæsoner!!!... Vi fandt frem til at det ca var 25kr. i TIMEN!!! han blev snydt for! Det er så grotesk

Så dem skal man IKKE arbejde for. Men SEMCO er helt fine - dem arbejder min svigerfar for og der har ikke været nogen problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.