Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har bestilt en ny tlf, og har glædet mig som et lille barn til at hente den/den kommer Tror i så ikke at den lorte postmand kommer og banker på min dør kl 8.30 mens jeg sover Jeg vågner jo af det, men tænker ikke videre over det + at jeg ikke bare lukker op for hvem som helst, da jeg har kat i en lejlighed hvor det ikke er tilladt Og så kan jeg først hente den i morgen hvorfor helved må jeg ikke hente den på dagen AAAARG Forstår ikke hvorfor pakke post kommer ud så tidligt, de fleste er på arbejde eller skole, og skal man ikke det, hvem er så stået op SÅ tidligt Nå sorry, skulle lige ud med det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Argh! Det er også irriterende! HELDIGVIS bor jeg på landet nu og der kommer de ALTID først med post+pakkepost efter klokken 10.00
Sidder selv og venter spændt på to pakker der bør kommer senere i dag
LilleLene skriver: Jeg har bestilt en ny tlf, og har glædet mig som et lille barn til at hente den/den kommer Tror i så ikke at den lorte postmand kommer og banker på min dør kl 8.30 mens jeg sover Jeg vågner jo af det, men tænker ikke videre over det + at jeg ikke bare lukker op for hvem som helst, da jeg har kat i en lejlighed hvor det ikke er tilladt Og så kan jeg først hente den i morgen hvorfor helved må jeg ikke hente den på dagen AAAARG Forstår ikke hvorfor pakke post kommer ud så tidligt, de fleste er på arbejde eller skole, og skal man ikke det, hvem er så stået op SÅ tidligt Nå sorry, skulle lige ud med det
Synes nu ikk 8.30 er specielt tidligt.Havde det været mig der ventede på en ny telefon, var jeg nok sprunget ud af sengen...
Men godt at du kom af med lidt galde
Pakken skal jo først tilbage til posthuset når pakkemanden/damen er færdig med at levere andre, og de har jo mange de skal ud til så nogle må blive tidligt mens andre senere
Møg irriterende ja! Men sådan er det desværre
Kender alt for godt sidde med den forbandende afhentningsseddel i stedet for den pakke man glæder sig til!
*Sofie* skriver: Synes nu ikk 8.30 er specielt tidligt.Havde det været mig der ventede på en ny telefon, var jeg nok sprunget ud af sengen... Men godt at du kom af med lidt galde
Jeg syntes det er tidligt når man har fri Problemet er bare, hvad nu hvis det var én fra min opgang eller sådan noget, for min kat miaver meget når man åbner døren, så turde nærmest slet ikke Men ja, det er rart lige at komme ud med det
Muhmi skriver: Argh! Det er også irriterende! HELDIGVIS bor jeg på landet nu og der kommer de ALTID først med post+pakkepost efter klokken 10.00 Sidder selv og venter spændt på to pakker der bør kommer senere i dag
Håber du får dem så
mg91 skriver: Pakken skal jo først tilbage til posthuset når pakkemanden/damen er færdig med at levere andre, og de har jo mange de skal ud til så nogle må blive tidligt mens andre senere Møg irriterende ja! Men sådan er det desværre Kender alt for godt sidde med den forbandende afhentningsseddel i stedet for den pakke man glæder sig til!
Nu har jeg haft ringet til posten så nu venter jeg bare på svar om jeg kan hente den på et posthus i dag i stedet for en døgnboks i morgen
Jeg kan ikke se problemet i det Pakkeposten er jo også på arbejde i dagstimerne, alle kan jo ikke arbejde aften/nat for at behage alle andre..
var det kl 7 ku jeg forstå man var blevet irriteret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128